Bröstförstoring 12
Välkommen till tråd nummer 12!
Välkommen till tråd nummer 12!
Jo jag vet...har varit i "tutt" tråden innan..fundera på Falköpnig till hösten.Min son ex gjorde sina där med bra resultat
Hejsan!
Jag ska operera mig den 7/4 nu om 3 veckor typ... Väldigt spänd och det ska bli superkul!
Men jag insåg helt plöstligt att jag har mycket sämre koll än vad jag trodde:S
Det här med olika implantat.... Jag känner bara att jag har noll koll! Jag har koll på att det finns koksalt, "geléhallon" samt silikoninläggen som innehåller flytande silikon... Jag har också fått se de anatomiska/droppformade och förstått att det finns olika diameter och höjd på dem... men sen har jag läst lite i forumet här och helt plötsligt fått en massa nya uttryck att bekanta mig med... Soft touch och cc och gud vet allt... Kan nån vänlig själ snälla förklara lite för mig?!:)
Vore lite kul att läsa om era berättelser före/efter operation... hur har det gått, hur har ni mått och vilka komplikationer har ni stött på?
Jag ska by the way operera mig på proforma clinic på södermalm i stockholm, någon som har några erfarenheter därifrån?
Massa kramar:)
Hej tjejer!
Jag sitter och planerar sommaren med familjen och behöver nu lite input från er som vet...
Jag har bokat lyft och sillisar den 2/6 och har därefter 2v semester, och funderar nu på om det kan funka att klämma in ett lisebergsbesök under vecka två. Vad tror ni? Har man skitont fortfarande eller är det "överlevnadsbart"?
Hej! Planerar att förstora brösten till hösten (förhoppningvis)
Jag har kollat in Scanstadkliniken i malmö. Har någon opererat sig där? eller vet om dom är riktigt bra?
Hej tjejer!
Jag sitter och planerar sommaren med familjen och behöver nu lite input från er som vet...
Jag har bokat lyft och sillisar den 2/6 och har därefter 2v semester, och funderar nu på om det kan funka att klämma in ett lisebergsbesök under vecka två. Vad tror ni? Har man skitont fortfarande eller är det "överlevnadsbart"?
Det är helt klart överlevnadsbart....Första veckan är inge´kul...men sen blir det snabbt bättre..
Lycka till!
Känner mig väldigt sugen, har fött två barn och pendlar upp och ner i vikt, men nu e jag ganska nöjd, nu e de bara brösten kvar att få ordning på. Men vad kostar det egentligen?
Jag förstorade brösten den 19 mars, de är alltså knappt 2 veckor "gamla" idag.
aircondition: Jag tror nog att du kan åka till Liseberg andra veckan, men du bör nog inte åka alltför många berg-och-dalbanor med tanke på att man inte ens får springa på 6 veckor efter op. Men hör med läkaren!
beckabus: Jag opererade mig på Proforma och är supernöjd! Både med mina nya bröst och med omhändertagandet på kliniken.
Ang uttrycken och termerna vet jag inte så mycket jag heller. Men cc är iaf samma sak som ml, bara en annan förkortning. Jag lade in 310 cc (eller 310 ml). Jag mådde ganska dåligt de första dagarna och låg mest i sängen och tittade på tv, men bara efter några dagar kändes det mycket bättre och redan efter en vecka var jag i stort sett smärtfri. Än så länge inga komplikationer. Fråga gärna om du har fler frågor!
Hej är det någon som vet hur man ska kuna sälja bröstförstorings tabbleter/kräm? skull behöve lite råd. det är så att ja fick det när jag fyllde år men jag har ångrat mig och vill inte förstora brösten längre men dom vi köpte det av tar inte tillbacka det. för att det har gått för lång tid och nu vill jag bli av med det. snälla finns et någon som kan hjälpa mig?
hej på er alla!
tänkte bara meddela att nu har jag äntligen en tid till Dr Leif på Eriksbergs!
Den 16:e maj opereras jag. det blev 650cc mentor style high profile soft touch :-P
vill ni veta mer sen så fråga gärna.
Ska bli så härligt med fina bröst till bröllopet!
Ha en skön helg allihopa!
Hej alla!
Jag ska göra ett lyft och förstoring 28 april på strandkliniken.
Är det någon som har op:at där?
Jag har 65c nu, innan jag blev gravid hade jag 70E. Gick upp till 70K under graviditeten :oS Nu lägger jag in 500cc ultra high från mentor, och vill komma tillbaka till min gamla E kupa.
Fick ni den kupan er kirurg sa att det skulle bli?
jag har hört flera som fått både mindre och större och blivit missnöjda.