Bröstförstoring 12
Välkommen till tråd nummer 12!
Välkommen till tråd nummer 12!
Jagégla skrev 2008-02-17 13:44:15 följande:
Oj, tråden är fortfarande igång, det var inte illa. Jag var med i dom första trådarna. Kul att ni fortfarande peppar o ger råd
SWING!! hej! det är FAMOUSFAIRY här! var tvungen att byta namn och logga in mig igen.
Mina "vänner" bli två år i April. De bli bara snyggare och snyggare!!! och... jag har loggat in mig igen för att .. jag ska gifta mig!! och min fästamö var den första som fick röra dom. jag var jätte nervös att berätta sanningen, men han tycker att jag ska skriva till min kirug och tacka henne! han tycker de är underbara och jag känner mig såååååå kvinlig! suck
***FAMOUS***
HEJ, Zemiramis här. Har inte varit inne på jättelänge och så hittar jag dig här! Stort grattis till giftermål! När är det dags?
kramar
men zemi.. drop dead ugly? vad är detta!?
vi ville på hösten men pga att lokalen är bokade vi kanske vänta tills nästa vår. Förlovningen bli officiellt i maj... på gammal dags vis, och på det sättet bli vi förlovade ett åt innan...
Hej Famousfairy och jättegrattis till att du ska gifta dig! Zemiramis, du har väl hunnit gifta dig sedan vi sågs, eller? Undrar om den fjärde i kvartetten, ni vet vem jag menar, fortfarande tittar in här ibland?
Kram på er från Swing