• Swing

Bröstförstoring 12

Välkommen till tråd nummer 12!

• Svar på tråden Bröstförstoring 12
  • DropDeadUgly

Hm, jag la in 280cc och fick 65E/F. Är du säker på att du inte tar för stort? Vad har din kirurg sagt?

• gabbe
    Kees skrev 2008-04-12 21:43:53 följande:
    Hej alla! Jag ska göra ett lyft och förstoring 28 april på strandkliniken. Är det någon som har op:at där?Jag har 65c nu, innan jag blev gravid hade jag 70E. Gick upp till 70K under graviditeten :oS Nu lägger jag in 500cc ultra high från mentor, och vill komma tillbaka till min gamla E kupa. Fick ni den kupan er kirurg sa att det skulle bli? jag har hört flera som fått både mindre och större och blivit missnöjda.
    Hej. Jag la in 325/350 hade 70B innan fick en 70E-70F efter. Kirurgen trodde jag skulle hamna på ca 70D. Men jag är supernöjd!

Sweetface:
    Lycka till! Då fick du den önskade mängden till slut :)
    Blir det farmför eller bakom muskeln?
  • gabbe
    pupu90 skrev 2008-04-10 19:34:08 följande:
    Hej är det någon som vet hur man ska kuna sälja bröstförstorings tabbleter/kräm? skull behöve lite råd. det är så att ja fick det när jag fyllde år men jag har ångrat mig och vill inte förstora brösten längre men dom vi köpte det av tar inte tillbacka det. för att det har gått för lång tid och nu vill jag bli av med det. snälla finns et någon som kan hjälpa mig?
    Testa tradera, där kan man sälja det mesta.
  • Kees

oya sa att det kommer att bli d/e kupa på mig, men det ser äldigt stort ut med implantatet i handen. Jag är 174cm och väger 59kg så jag är ganska smal. Jag ska ta bort väldigt mkt hud och en del av vänstra bröstet så jag vet inte om det påverkar att det blir större implantat?!

• gabbe
    Kees skrev 2008-04-15 12:54:03 följande:
    oya sa att det kommer att bli d/e kupa på mig, men det ser äldigt stort ut med implantatet i handen. Jag är 174cm och väger 59kg så jag är ganska smal. Jag ska ta bort väldigt mkt hud och en del av vänstra bröstet så jag vet inte om det påverkar att det blir större implantat?!
    Jo det påverkar säkert att du tar bort en del, för man fyller ju ut kupan man har nu med huden :) Åtminstone gjorde jag det, hud va liksom det enda som fanns kvar....
    Jag är inte så lång, jag är 163 och väger 58kg så jag är "mulligare" än vad du är.
    Vad har du för mått under bröstet?
  • Nalle Puh 40

Blir så ledsen när jag när jag läser om alla som måste operera sig för att trivas, var stolt över din kropp för det finns bara en som du...

• gabbe

Nalle Puh 40 skrev 2008-04-15 13:28:38 följande:

Blir så ledsen när jag när jag läser om alla som måste operera sig för att trivas, var stolt över din kropp för det finns bara en som du...
    Är superstolt över min kropp, har alltid varit nöjd med mig själv.
    Nu är jag ännu nöjdare!!!!
  • Kees

jag vet inte exakt vad jag har för mått runt om men jag har 65 imina bh:ar. Jo huden fyller ju ut en del, är typ allt som fyller ut :o9 som en påse med lite vatten i efter som jag gick från 70k till 65b/c så finns det ju en hel del öer om man säger så.

• blivande fru carlsson

Vad kostar det?

• Kees

(blivande fru carlson)

jag ska göra både lyft och förstoring och det kostar 52 000 bara en förstoring kostar 37000 på strandklinikenmen det är väldigt olika på olika kliniker.

Svar på tråden Bröstförstoring 12