• Swing

Bröstförstoring 12

Välkommen till tråd nummer 12!

• Svar på tråden Bröstförstoring 12
  • DropDeadUgly

sweetface:

jag op:ade också mig under sommaren så ingen som inte behöver få veta vet. op:en är mitt val och min ensak. men jag är sjukt nöjd!

• Kalla mig JJ

Det har nu gått 2 veckor sedan min op, jag gjorde den på VK i sthlm, är sjukt nöjd. Så jag rekomenderar den kliniken stark, han är jätte duktig där.

• Thailand 08

Så det är ingen fara att göra det på sommaren när det är varmt ute? Tänkte på risk för infektion mm

• Kalla mig JJ

Nej alltså om du ska vara ute i solen typ i bikini ska du ha solfaktor 15-20 på brösten så de är ingen fara.

• Kalla mig JJ

Absolut ingen svara! Bara fråga på!

• DropDeadUgly

Nope ingen fara alls med sommaren. Op:ade boobsen på sommaren och har gjort två kejsarsnitt i aug. Inga problem

• Sirili

Kalla mig JJ skrev 2008-03-07 11:18:47 följande:

Det har nu gått 2 veckor sedan min op, jag gjorde den på VK i sthlm, är sjukt nöjd. Så jag rekomenderar den kliniken stark, han är jätte duktig där.
    Jag op mej med på VK, för drygt 8 mån sen nu - är liksom du sjukt nöjd med allt! Rekommenderas verkligen! Iaf för er som ska göra "bara" implantat - annars är han väldigt dyr på lyft, om man behöver det.

/Kram
  • Thailand 08

Hade ju funderingar på att göra det i Thailand,men blev avrådd av några här i den gamla tråden.

• Sirili

Thailand 08 skrev 2008-03-08 11:20:09 följande:

Hade ju funderingar på att göra det i Thailand,men blev avrådd av några här i den gamla tråden.
    Jo, jag skulle iaf inte op mej i Thailand - med tanke på att det är så långt borta och om man behöver göra återbesök och får komplikationer så kan det ju bli riktigt jobbigt.

Har även hört om folk som op sej där och blivit jättebesvikna på att de blivit så opersonligt och dåligt bemötta, som på "löpande band", då de betalat in pengarna för op. Innan det va de jättetrevliga.Hmm... Konstigt sätta att behandla patienter på.
Svar på tråden Bröstförstoring 12