• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta
    FruCicci skrev 2008-04-08 21:43:22 följande:
    Gubben min får nog skvätta utanför ist, för att vara på den säkra sidan
    Även försatsen innehåller små rackare, har jag hört. ni får också kära med masturbation-contest hör jag *nickar i samförstånd*
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2008-04-08 21:47:57 följande:
    Nenne: den gamla fina visan kom till superbra användning!!!
    Eller hur! Kom igen nu alla, skippa "we shall overcome" och stäm upp i 7-stämmigt nu. DIN SAAAATAAAANN......!
  • BrudSommar2006

Lappis, du menar att det inte kommer att bli några barn här DEN HÄR GÅNGEN! För barn ska det ju bara bli så småningom, jag vägrar tro något annat!

Nehepp, godnatt så länge!

• FruCicci

Lappis, ta en stor klunk champagne till sen håller vi tummarna lite till, det sista som överger en är ju faktiskt hoppet, jag har en konstig känsla faktiskt.... att det inte är kört!

• muggles

DIN SAAAATAAAANN......!
    DIN SAAAATAAAANN......!
    DIN SAAAATAAAANN......!
    *klarar bara 3-stämmigt - är det ok?*

• FruCicci

DIN SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATANS JÄVLA SKITKÄRRING (skrev om texten lite) SAaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttttaaaaaaaan. Den är sååååå bra, jag har uppträtt i ett köpcentrum med den låten, utklädd till man !!!! Crazy, moi?

• muggles

Ja den där satsen kunde man väl ha skippat helt. Speciellt innan man kom på att man skulle gå på toa efter sex, annars kommer den i brallan dagen därpå - mindre fräscht...

• FruCicci

Ars amandi

Aladob är den jävulusiska klumpen slem som kommer i brallan vid ägglossning, ser ut som snigelslem och är tjockt och ägglikt, det beskrivs som gulaktig äggvita med. En jätte flytning helt enkelt

• FruCicci

Ha ha ha Muggles, japp, den kommer absolut i brallan förr eller senare, så det blir att springa på toa och försöka "kissa" ut den. usch... den luktar inte hallon alltid heller, bläääääääää....

Svar på tråden Barnkarusellen