• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • FruCicci

Jag har smakat!!!!!!!! Inte så himla gått faktist, tycker det luktar och smakar amóniak, fast jag har inte smakat amoniak. Det beror ju på vad karlarna har ätit o hur länge sen det var, hur det smakar... ja ja, det var hundra år sedan.... det är inte så gott så man ber om att få en sats i munnen ett par dagar i veckan.... FY!!!!!

Appropå att cykla Nenne, var tog tandemcykeln vägen? Jag kan trampa och Lappis kan sitta bak med en kasse full med champagne
    O kranen, deppmanteln och hela artelleriet, vi får borsta av dem och ta ner dem från vinden igen....

• nennesjuttioåtta

nä, jag har inte smakat mer än tv..tre gånger. För att vara snäll, ananrs får han gott ta det i handen. Fy fan vad äckligt! Alfalfagroddar fast väldigt små som rör sig. Isch!

• muggles

Nä borde gå och lägga mig nu, man vet ju aldrig hur natten blir. Bara för att vi haft 2 bra nätter så kan ju 3:e bli skit, särskilt med lite hosta och snörvel. Men det känns så BUSIGT att sitta här och NATTsudda haha

• muggles

Ja, varför kunde inte Gud ha gjort det gott? Fast det kanske han inte gjorde för att det inte var meningen att det skulle hamna där... Hmmm. *snilleblixt*

• nennesjuttioåtta

Oh, tack alla! It's a win-win situation, så att säga! J

ja herregud, vad vi glömt en massa prylar i förrådet! Men när det VÅR och då ska pullgnuggen (svärmors namn på damcykel) dammas av igen. Å jag tror att deppmanteln och det andra ligger i korgen på styret.

• nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2008-04-08 22:06:42 följande:
    Ja, varför kunde inte Gud ha gjort det gott? Fast det kanske han inte gjorde för att det inte var meningen att det skulle hamna där... Hmmm. *snilleblixt*
    Muggles, du är ingenjör va?
  • FruCicci

Antagligen var det så Mugglan

Jag ska väl med hoppa i säng o hoppas på det bästa för natten och att lille tuffe Victor sover gott hela eller halva natten åtminstonne.
    Han hade feber i går, och har varit gnällig och matvägrat idag, så jag vet inte hur det blir............

TJING
    Lappis, håller tummarna lite till

• muggles

Åååååhhhh, blev alldeles nostalgisk nu, det känns som gamla tider när man satt här och öste ur sig dumheter på kvällarna...

Äh Lappis för fan, släng hit lite PR! Sitt inte där och snåla! *räcker fräckt fram ett champagneglas*

Svar på tråden Barnkarusellen