• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-04-08 22:10:14 följande:
    Men nenne, vad har du för svärmor egentligen?!
    ja, herregud var ska jag börja... Hon är hur rolig som helst. Liten som fan och kan en massa fula ord.

Verklig händelse på badplatsen. Svärmor har som vanligt med sig fika (ifall att man skulle börja svälta ihjäl, eftersom det är 200 meter att gå till huset) och ropar till barnen som leker på bryggan.
    - Ska ni ha er nå rövhöl? Rövhål är alltså samma sak som Ballerinakex....
    Barnens mor blev ju så där begeistrad som bara mammor kan bli när man lär deras barn något nytt och kul som de själva inte tänkt på.

Singoallakex kallar hon för mödisar. :-s
  • Lapinette

Telis - åkte förbi Vaipiano som vanligt men har ännu inte varit där. Vad tycker du?

Nej, ska kila iväg till Christine igen. Sen kommer min favvoserie Brothers & Sisters!

• viktualia
    FruCicci skrev 2008-04-08 22:12:24 följande:
    PULLGNUGGEN!!!!!!!!!Jag kissar på mig av skratt, fy fan vad bra!
    Japp, jag kniper just nu hårt... maken ockuperar dass... och undrar vad jag garvar så HIMLA mycket åt. ha ha ha ha....

mer PITT till folket!

mer snusk till tråden!

mer FNITTER hitåt!
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2008-04-08 22:12:35 följande:
    Men ni fattade väl att det var ironi att jag läst det på internätt??? *orolig att min ironi inte uppfattas*
    HAHHAHAHAHAHA det var det roligaste idag!!!
  • nennesjuttioåtta

å fy fan jag garvar fortfarande!!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-04-08 22:15:55 följande:
    HAHHAHAHAHAHA det var det roligaste idag!!!
    Laughing 15
  • FruCicci

Ha ha ha ha hahaaaaaaaaaaaa
    Jag garvar hela tiden och min man försöker kolla fotboll i samma rum, vrider mig av skratt, fan vad roligt....

• FruCicci

Nehepp, jag måste slita mig från er nu! Kollar in i morgon igen (antagligen kvällen)!

Alla tummar i världen åt lappis!

Svar på tråden Barnkarusellen