• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Piggelin1

Vad KUL Nenne!!! Har fortfarande inte lyckats lämna denna tråden & börja kolla resetråden istället... Men NU ska jag!

• Piggelin1

ville jag säga det extra tydligt med att göra det två ggr eller??? Slant på tangenterna...

• nennesjuttioåtta

piggelin
    jag har förresten gjort den där våldgästningen som du inte vågade göra själv, så nu är det DIN tur.

• Lapinette

Ha, ha...japp, nenne var inne igår och skrev BUS eller GODIS!

Och Piggelin, om du kommer in på restråden så hittar du redan nenne där.

• gosnosen

ja, fyra är ok, men de önskar ju att det ska vara närmare 10. får bara hoppas att det finns ägg i blåsorna och att det är bra kvalitet!

• Lapinette

gosnosen, om det är fyra idag och fyra som växer till sig så kan det ju bli närmare 10!

• fru AM

Nenne: Ska ni vara i NYC över Halloween? DET är hur kul som helst med utklädda människor (ALLA är utklädda) på gatorna och Halloweenparad osv.

• nennesjuttioåtta

AM
    nej, det hade ju varit grymt! Men vi åker 4-11 oktober, gifte ju oss den 7:e.

• Nattson

Grattis Gosnosen till fina äggblåsor !!!

• fru AM

Nu har jag också hittat till resetråden

Svar på tråden Barnkarusellen