• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Nattson

Till er som ska börja spraya, spryar eller väntar på att få se äggblåsor eller ska testa... STOR STYRKE KRAM till er!!! Jag håller tummarna!

Här är det så där idag, svimmade nästan på pendeln imorse och igår höll jag på att svimma två ggr. Ska till BM imorgon så hon kan kolla om det är något knas med järnvärdet eller blodtrycket.

• Zozo

junilejon; vad knepigt att det är olika överallt även inom samma land!

FrulLan: AK! Det kommer säkert att kännas jätteknepigt och sakna honom gör du säkert, men du kan ju inte stanna hemma tills han fyller 15 heller, âven om du älskar honom lika mycket da

• Mrs  B

Fick en inbjudan till ett bröllop i posten idag, fyra dagar över midsommar.....

Har jag slutat amma passar mina föräldrar båda barnen en dag då bröllopet är, annars får vi ta med oss Malte.
    Ska se om man kan fixa mer barnvakt, hade varit skönt att få åka själv med maken....
    Bröllopet är bara ca 45 min härifrån så det är ju inte långt iväg.

Hämtade Max från dagis precis också och han hade klarat hela dagen utan blöja utan problem, stora gossen nu!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Vill bara sticka in skallen och onska er alla IVFare LYCKA TILL!!!!!!! Ni ar sa manga i traden nu!

Lappis,
    jag hoppas fortfarande att det itne ar ngn javla skittant pa g. Jag hade ocksa en litn bl;dning innan jag plussade, efter inseminationen. Darfor trodde jag ju att det var kort, men det var det ju inte. Sa jag hoppas for din skulll att det kasnke ar likadant for dig.

Frejis!
    Harligt att ni fick traffa en bra lakare!!!!! You go girl!!!!!
    Nu haller jag tummarna for er ocksa!!

Gosnosen,
    jag forstar verkligen att du kanner dig uppgiven. Detta tar enormt mycket och snor energi som bara den. Men jag hoppas att det ser fint ut imorgon. Och kom ihag att det ar inte mangden agg och aggblasor som raknas i slutanden iallafall.

Telis!
    Sa det ar snart dags for dig igen da! Mina tummar blir blaaaaaa...!

Stora Kramar till er alla och jag haller som sagt tummar och tar for att ni ska fa finfina besked snart!!!!

• sweetstreet

Nu maste jag springa till jobbet. ar lite sen. wiiiiiiiiooooouuuuhhhh....

tittar in senasre for att se hur allt gar med er alla!
    kram pa er!

• Telemarkgrrl

Sweet, du kan spara lite på tummarna. Jag har inte börjat med sprutorna än utan sprejar och nyser, sprejar och nyser. Men jag ligger nog ganska precist en vecka efter gosnosen så nästa onsdag ska jag på första UL:et för att kolla äggblåsor. Då kan du gärna få knipa med allt du har!

• Lapinette

Och du kan spara på tummarna här med! Har nu pappersmuffat à la Cissi och har sett tanten i rödöga. Den är på väg med raska kliv och kommer att infinna sig i mina underpants inom 1 timma. Tjooooofffff!!!! Ut med härligheten bara *minns förra gången efter IVF hur det var med förskräckelse*.

Jaha, då kan man kryssa för IVF 2 i kalender. Over and done! Ett försök kvar och förhoppningsvis typ 4-5 FET. Kommer defintivt kolla in de små kineserna när vi är i Kina. Om man hittar någon söt som vill följa med tror ni man kan stoppa den den i resväskan?

• Lapinette

Ned den och inte den den...snacka om vimsig i pärat idag. Ska nog plocka ihop och jobba hemifrån imorgon. Har superont i halsen och huvud och sen kan vi ju lägga på den där tantj*¤%#ln på mitt "lidande".

• Sweetstreet63

Å Lappis Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!!!!!!!
    Blir så arg och så ledsen för er skull!!!!!!

Varför envisas hon så den jävla tantjäveln!!!!!!!!

Usch, jag blev riktigt ledsen och deppad jag med nu.

Skickar stora varma kramar till dig gumman!!!!!
    Inte för att jag vet ifall de ens hjälper, men jag skickar dem ändå.

När är det ni åker till Hongkong???

• Sweetstreet63

Och Telis,
    jag loooovar att knipa med allt jag äger och har tills din koll!!!!!!
    ite kan ag ju knipa redan nu så att du inte nyser ut all spray...!

Svar på tråden Barnkarusellen