• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Hade förresten jättemysigt m min väninna och hennes barn idag

Hon berättade för övrigt att hon är gravid!!! (jättetidigt, ingen annan vet, hihi, men jag listade ut det, har ju sett henne gravid förr om man säger så )

Hon och hennes nya pojkvän har inte varit tillsammans så länge... ett drygt halvår men hon säger att det känns rätt så då är det ju SKITKUL...

• Anja 19 juli 2008

Alltså ibland när jag blir så jä..la arg, besviken ohc ledsen på honom så tänker jag, vad f..n ska jag gifta mig med honom för. Grrrr...

alltså han kan göra mig så jä..la rasande, med sina puckade, elaka kommentarer när han blir sur. Då är det som att det brusar i huvudet på mig av ilska, blir helt vansinnig...

• Bellanote

ja men anja det är nog de som kan göra oss så arga och ledsna som vi ska gifta oss med för då vet vi ju att i har starka känslor för dem.. förstår du?

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

JAAAA jag vet det egentligen... det är väl bara det att under vintern när D har sitt jä..la skithumör så börjar jag tvivla även om jag vet att jag älskar honom, för ibland känns det bara som att där inte finns någon ljusning, för han är så jä..la jä..lig i humöret och han har noll insikt om det coh tycker inte att HAN har problem...

Han tycker att JAG har problem som GÖR en stor sak av det... Eeehhh mmmm kan ju bero på att han är så jä..la svår att leva med att man nästan blir galen på honom. Han ser det inte! DET ÄR JOBBIGT!!! Jag fattar att vissa människor mår dåligt under hösten och vinter men jag är inte en av dem och jag vill inte bli nerdragen i hans skit...

han kunde åtminstone vara VILLIG att göra NÅT åt det när man talar om för honom att VI, vi andra, märker det och mår dåligt av det även om inte HAN märker det eller tycker det är ett problem...

Så det är ärligt talat svårt att HELT OCH HÅLLET KÄNNA ATT MAN ÄLSKAR honom under denna del av året... Så vill jag ju inte ha det!

Jag har sagt att f.rom nästa år (då ska vi ju på bröllopsresa i november, yeees) så ska vi, hela familjen, åka nånstans varmt och soligt på novemberlovet för han SKA ha sol under den delen av året oxå. Så ÄR det bara...

• Bellanote

anja måste va svårt att ha det så under så lång tid..

jag blir galen på min gubbe bara han blir kinkig på något och så får det gå ut över en annan bara för att han inte kan koplla av det tex om det gått åt helvete på jobbet som exempel..

• Anja 19 juli 2008

Ja exakt och Daniel går omkring som om han var laddad m dynamit eller nåt... HELA TIDEN. han kan lixom flyga i luften för INGENTING... och så har han ju lixom sitt påbrå oxå (öststatspappa som inte varit trevlig verbalt) så det flyger många fula och jä..ligt elaka ord ur den munnen och fast jag vet att det inte betyder nåt för honom så blir JAG rasande för det betyder nåt för MIG...

Och det VET han ju innerst inne och i normala fall tänker han sig för, och anstränger sig och är lixom go och fin, MEN när han mår så här så är det som att han MÅSTE få utlopp för allt som ligger där under ytan och gör honom illa (han har ju inte haft det toppen om man säger så) så ibland känns det nästan som att han MÅSTE coh VILL få ur sig det.

Och vem får ta emot skiten, joooo JAG... och det har jag i ärlighetens namn inte NÅGON LUST MED, alls... och då blir jag f..n så jä..la arg inuti jag oxå så går vi omkring här och är arga så vi pyr inombords. Hur sunt är det!!??

• Anja 19 juli 2008

usch jag ska sluta kräka av mig ang honom för jag känner mig så elak och som att jag pratar skit om honom men han ÄR inte rolig just nu. Tror att vi är på väg mot ljusare tider dock, bara de här få vårdagarna m sol har faktiskt hjälpt... en dag var han RIKTIGT solig och allt kändes lätt igen... MEN SÅ, BOOM lixom...

Iallafall, han är ju en snäll person, är bara svårt att fokusera på det när han är ett kräk

• Bellanote

anja ni måste ha bra make up sex då med andra ord

nehe flickor nu är det läggdags här blir nog att sova på soffan anar jag för har en sambo och 2 hundar vars fisar inte luktar hallon. usch blä..

• Englali

Hello Anja... trevligt att du joinar oss.

Jobbigt att ni har det så. Är han alltid på kasst humör under den mörka tiden av året eller?

Om det är någon som flyger i luften i vårat förhållande så är det jag. Det tar lååång tid innan Andreas blir riktigt förbannad. Har bara sett honom det ett fåtal gånger. Jag kan expolodera över småsaker för att sedan nästa sekund bli lugn igen, that´s me!
    Men under vinterhalvåret... då är vi båda extremt mkt tröttare och gnälligare. Hakar betydligt mer upp mig på småsaker då än andra tiden på året. Spec. den här vintern då sommaren var KASS!!!

Just det! Jag är såå nöjd. Har varit lite orolig för Andreas nya jobb och hur hans semesterperioder skulle bli där och gissa... han får planera den helt själv så vi kan lägga alla veckor tillsammans kring bröllopet, perfekt blir det! Vi är vana sedan innan att alltid kunna lägga alla våra veckor ihop, så himla härligt att vi kan fortsätta med det.
    För ärligt talat... så länge jag/vi inte har barn så ser jag inte såå stor poäng i att ha flera veckors ledigt ensam och han jobbar. En vecka ok, men inte allihopa!

• Englali
    Bellanote skrev 2008-02-23 23:04:48 följande:
    anja ni måste ha bra make up sex då med andra ord nehe flickor nu är det läggdags här blir nog att sova på soffan anar jag för har en sambo och 2 hundar vars fisar inte luktar hallon. usch blä..
    Men fy! Inte nice... menar du att du sover på soffan för jämnan!?! *orolig*
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.