• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Anja: Konstigt, jag minns 3004:an som mycket vitare än min...

• Englali

Tack Pumpkin!

Sov så gott!
    Är också trött egentligen... men känner att jag kan lika gärna hänga här ett tag till då A inte kommte än på ett tag.

Anja... du stannar väl lite till!?!

Det där med skorna, helt ärligt så kommer mina skor inte synas under klänningen så mkt, men jag vill ändå att det ska stämma...

• Anja 19 juli 2008

Nämen... va skumt...

Hmmm kan det stämma!!

Kanske... alltså grejen var ju den att den första klänning jag såg när jag kom in var 3004:an för hon hade hängt fram den åt mig... När jag såg den så slogs jag direkt av tanken, shit vad ICKEvit den är , tittade runt bland klnningarna och insåg genast att det knappt fanns någon annan klänning som var så mkt "gul", men sedan hämtade hon ju 3006:an så jag såg aldrig den tillsammans med 3004:an så vem vet, det kanske stämmer???

Hon sa att Lilly har lite andra färger än de andra klänningarna, att deras ivory är mer åt det gula hållet än de flesta andra som är creme/ivory. Jag tyckte det stämde när jag jämförde m de andra... Jag provade även klänningar som var HELT vita, skitsnyggt men lite för mycket...

Ivory är bättre... När man har dem på sig så kommer de ju ändå att framstå som vita Störigt bara att ej kunna hitta skor!

;Måste fråga henne om jag ska vänta eller om jag kan köra på och beställa skon. HOn vet ju vad de har för nyanser.

NI kunde kanske maila Lilly, säga att ni köpt klänning därifån och vilket nr och be att få en liiiiten provbit tyg med er ut när ni shoppar...

Lilly har ju egna brudskor förvisso, men det duger ju ej om man bestämt sig för Rainbow...

• Anja 19 juli 2008

englali

såklart jag stannar en liiiiten stund till, haha...

är förvisso skittrött, hoho, och ska jobba imorgon, men en liten stund ska jag nog klara av

• Anja 19 juli 2008

Försvann du nu Englali

Vad vill du ha för skor?

• Englali

Bra Anja. Jag har ju iofs inte bestämt mig för rainbow, kan inte tänka mig att det skulle vara så tokigt med en liiysko heller. Har sett endel på hemsidan som jag verkligen gillar!

• Anja 19 juli 2008

Mmmm de är fina. Absolut... men om du, lixom jag och pumpkin har känsliga fötter så råder jag dig att prova först... VAd man (jag) hört så ska brudskor överlag vara jä..ligt obekväma. Rainbow verkar vara enda undantaget!

Så jag hade inte vågat köpa utan att prova!

• Anja 19 juli 2008

Lilly har en sko jag verkligen gillar, ivory siden, lite kantig framtill, med en rad strasskristaller men tyvärr för hög klack

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.