• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

3 cm är ju PERFEKT... Jag kommer upp en liiiten bit, hållningen blir snygg , jag får ett par supervackra brudskor som jag klarar att gå i en hel dag OCH jag blir inte längre än Daniel

Perfect!!!

• Anja 19 juli 2008

Vad är det för problem m färgerna Pumpkin???

Är skorna för ljusa?

när jag såg brudklänningarna hänga sådär tillsammans i massor så såg jag ju att Lillys brudklänningar hade en annan ivory-färg än de flesta andra som var liiiite ljusare! (den jag ville ha, Lilly 3004 var ju nästan åt det gula hållet om man jämförde med andra, då var 3006:an betydligt mkt mer åt det benvita hållet).

• Pumpkin

Alla skor jag hittar är för vita. Klänningen är ju mer creme/ivory...

• Anja 19 juli 2008

MMmmm exakt... då kommer jag nog inte att ha samma problem, tror jag, den klänning jag beställde var betydligt vitare än 3006:an. Men det är ju skitsvårt att veta HUR vit den var... man kan ju inte gärna gå och shoppa brudskor MED klänningen under armen

• Englali

Det där med färg är något jag också är lite lurig på! Att våra lillyklänningar har en lite svår färg.

Snitte: Härlig artikel!

• Englali

Vilken lillyklänning är det jag har!?!
    *asg* Alltså jag vet ju vilken klänning det är men kommer inte ihåg numret på den... åh så fel det blir ibland när man är trött

• Pumpkin

Ja, jag hoppas verkligen att jag ska snubbla över ett par perfekta skor, annars kan jag ju lika gärna ta skorna jag köpte i somras liksom...

Snitte: Kul artikel!

Nu ska jag göra som min mor och gå och lägga mig, herrarna får sitta uppe och ljuga själva

Godnatt brudar, sov så gott!

• Anja 19 juli 2008

Min klänning är ivory oxå men ändå mkt mer åt benvitt än creme... om du fattar hur jag menar *asg*

Det var nog det jag blev mest paff över när jag såg 3004:an... Färgen! På bilderna ser den såååå vit ut, i verkligheten var den verkligen inte vit...

Men som sagt, din 3006:a var inte så cremefärgad som 3004:an. Och den andra jag provade 3048 (din efterföljare) var snäppet vitare än sin föregångare om jag inte minns fel...

Ärligt, vad sjutton GÖR man för att få rätt nyans på skon???

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.