• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-24 08:08:57 följande:

Morning morning!Det är väl just det - Lillys klänningar är mer cremefärgade än ivoryfärgade helt enkelt.Har också kikat på just den skon från Lillys och har tänkt att jag ska ta mig till butiken och prova om jag inte hittar någonting annat.
    Jag ska nog göra som du Pumpkin. Ta mig en titt på deras skor. MEN, med en liten klack! Det är det viktigaste!
  • Anja 19 juli 2008

Godmorgon (goddag) tjejer...

Har precis kommit till jobbet, bryggt mig en god kopp kaffe och satt mig vid datorn. Här är helt tomt, bara jag här...

En skön stunds avkoppling med tanke på att jag precis åkte hemifrån där mina tre vilda barn röjde tillsammans med två kusiner och min mamma och min syster (vi pratar högt, gärna ohc mycke alla tre) och min likasinnade väninna förde livlig konversation...

lugnt m andra ord

• Sommarliv

Hejsan

Kom på att vi firar typ 3 år snart som vi blev ett par..
    Vi har tur också den helgen åker vi till landet o har barnvakt en lite stund..
    Hmm Hur ska vi fira den?

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-24 13:14:41 följande:

Godmorgon (goddag) tjejer...Har precis kommit till jobbet, bryggt mig en god kopp kaffe och satt mig vid datorn. Här är helt tomt, bara jag här...En skön stunds avkoppling med tanke på att jag precis åkte hemifrån där mina tre vilda barn röjde tillsammans med två kusiner och min mamma och min syster (vi pratar högt, gärna ohc mycke alla tre) och min likasinnade väninna förde livlig konversation...lugnt m andra ord
    Låter skönt Anja! O få komma till jobbet

Själ pysslar jag hemma. Håller på o gör i ordning kontoret.. plus att Andreas lillebror e här o de gjrejar med stereon som ska upp på väggen. Det ska borras stora hål i våra megatjock betongväggar...

Ska försöka o få klart inbjudningskorten idag med. Nu har jag liksom ingen ursäkt längre... men pysslandet tar på krafterna!!
  • sommarbrud 080802

Idag är man seg,var ute i går och svängde mina "lurrviga",var ett tag sedan..Tommy drog ihop lite vänner o äldre syskon för att fira mig. Var jätte trevligt! *glad* Var första gången Liam sov borta,så var lite nervöst..men de kom inget samtal så de verkar ha gått bra iaf. *puh* Så idag blir man som sagt 24. 1 år kvar till gummstatus :p
    Hur har eran helg varit?

Nej ska plocka iordning lite här,får gäster om ett tag.

• Bellanote

sommarbrud tack för den blir gumma på onsdag då med nadra ord

för övrigt så sitter jag och försöker skriva ner gäst presentationen till fest häftet och det är skit jobbigt men ska bli skönt att ha det gjort..

• sommarbrud 080802

Bellanote hahaha jasså.. så du blir 25 på onsdag. Grattis i förskott!

• Bellanote

yes den 27 feb blir jag 25.. suck halv vägs tills 50 nu..

• Pumpkin

Sådär, då var man klar med att vara mamma för den här helgen! Så mysigt vi har haft det jag och Emilia (och alla andra förstås), hon har varit helt underbart gosig med mig hela tiden Nu känner jag mig mer redo att ha henne här en natt eller helg.

Nu har jag bäddat ner mig i soffan och tänkte kika på lite Roomservice och lite Bröllopsbonanza medans jag håller ett öga här

sommarbrud080802:
    Grattis! Då är du och jag av samma årgång alltså

Bellanote: Grattis i förskott!

Sommarliv: Vi ska också försöka komma på något bra till firandet av vår 3årsdag, synd bara att det är på en onsdag Och på helgen där är det ju påsk, så då är vi hos mormor och morfar med hela familjen...

• Pärlplattan II

Vi firar vår halvårsbröllopsdag på påskafton. Blir inte direkt privat då heller, men tårtmakerskan kommer med ett bröllopsfesttårtsförslag då, så det blir ju uppmärksammat ändå, kan man säga..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.