• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-22 23:31:16 följande:

Ingen som har någon kommentar om skon jag länkade till där uppe
    Lite mycket med blinget. Fast du gillade väl sånt.

Jag gillar "renare" skor.
  • Englali

Urk! Jag som inte dricker något som är varmt, avskyr det! (tyvärr i sådana här lägen) sen tycker jag inte om sådant sliskigt som choklad o honung... så tyvärr tjejer, men tack iaf!

Nu bli det sängen och jag har tagit max-dosen ipren för den här dagen!

Natti natti! Kan ju hoppas på att jag är lite piggare i morgon!

• Anettan73
    Englali skrev 2008-02-22 23:39:17 följande:
    Urk! Jag som inte dricker något som är varmt, avskyr det! (tyvärr i sådana här lägen) sen tycker jag inte om sådant sliskigt som choklad o honung... så tyvärr tjejer, men tack iaf!Nu bli det sängen och jag har tagit max-dosen ipren för den här dagen!Natti natti! Kan ju hoppas på att jag är lite piggare i morgon!
    Krya på dig o sov gott.

Just det har du tigerbalsam eller vickssalva???

Smörj in fötterna o på ded strumpor.. Det ska maed hjälpa...
  • Bellanote

englali bara whiskey som alla mä rek för hals och förkylning.
    men jag skulle aldrig kunna dricka det spyr av lukten typ det ä det vidrigaste som finns.

• Anja 19 juli 2008

Englali

även om du tagit maxdosen av ipren så kan du ändå ta alvedon...

inte samma verksamma ämne

• Anja 19 juli 2008

Annettan

jag gillar oxå renare skor... älskar de som jag länkade till innan som heter cambell (de som du sa var lika dina)...

Så jag blir såååå besviken... kunde de inte funnits med 3 cm klack istället lixom... sen gillar jag inte alls såna där asfula smala klackar. Känns så billigt och 80-tal *rys*

Vill ha en bredare klack juuu...

Blinget är ok men inget jag egentligen vill ha på min sko!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-22 23:55:47 följande:

Annettanjag gillar oxå renare skor... älskar de som jag länkade till innan som heter cambell (de som du sa var lika dina)...Så jag blir såååå besviken... kunde de inte funnits med 3 cm klack istället lixom... sen gillar jag inte alls såna där asfula smala klackar. Känns så billigt och 80-tal *rys*Vill ha en bredare klack juuu...Blinget är ok men inget jag egentligen vill ha på min sko!
    Kan bero på att man har liksom vatt där en gång

Nu vet jag inte hur gamla ni här inne är...

www.rainbowclub.co.uk/gallery.htm

Har du kollat här???
  • Anettan73

Kollade mer nu och 08 har mest smal klack...

• 20080614

Godmorgon på er! Lite skadad av veckans tidiga mornar tror jag, kan inte sova så lika bra att gå upp och läsa ifatt lite här
    Sen plugg..

Anja: Jag tycker faktiskt de senare av skorna var riktigt snygga (även om de inte alls är en modell jag själv valt). Var ju bra att man kunde se dem uppifrån också, är ju så andra ser dem sen. Men det kanske är allra lättast att försöka prova i en affär och känna hur det känns. Har du bred klack kan du säkert gå okej med lite högre. Jag är plattskostjej (sällan gympadojor dock!) och ska ha typ 2.5 cm tror jag, fast någon slags inbyggd kliklack som låter skitmysko men som ser väldigt fin ut tycker jag. Å så guldskor såklart!! Sofia upp i dagen!

Pumpkin: SÅÅ himla tråkigt med banden. Usch, hatar när det är sådär, man hittar något fint och sen finns det inte tillräckligt mycket. I värsta fall kanske du kan skicka de finaste korten till de du tror tittar mest noga och de andra till de du inte tror är lika petiga!?

Englali: Usch och fy för halsont och sjukkänsla! Hoppas du mår mycket bättre idag!! Opererade bort mina halsmandlar efter alldeles för många sånna dagar, lider verkligen med dig!!

• 20080614

Min ring förresten! Åh, har legat och tänkt på den hela morgonen. Känns helt galet - jag - ligga och tänka på ring? Tänkte jag skulle hitta en bild på den, men affärens sida funkar inte så det skiter sig nog.

Gick iaf in på en "riktig" guldsmed tillslut. De har massa designringar där så jag trodde det skulle blir alldeles för dyrt, men det hölls sig till budgeten!

Ringen är iaf typ 5 mm bred och mitt på sitter 3 minismå diamanter på höjden, blir som att de "skär av" ringen på mitten. Sen ska de smälta ned min förlovningsring och göra en nästan rund ring av den som kommer blir mycket smalare, kanske 2 mm (min nuvarande såg alldeles för bred ut och dessutom blir den nya mycket mer gedigen och då känns det bra om båda passar ihop).

Det slog mig när jag stod där att jag inte gillar när ringarna är lika stora men den ena har en grej på sig, typ en diamant. Kan var superfint på andra, men inte på min hand. Känner mig så himla glad, skönt också att slippa den våndan!

Så, nu ska ni slippa superlånga meddelanden från mig, får hålla mig till någon mer vaknar!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.