• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Aaaahhh så har ju jag oxå på mina kort Är verkligen jättefint!

Ut och leta guldband Pumpkin... hihi

KUl när saker blir som man vill så man blir nöjd...

Är säkert därför du gillar smala klackar Pumpkin vem vet, jag kanske börjar vänja mig lagom t bröllopet... man har ju en förmåga att vänja sig vid modets nycker och ta till sig dem och tycka det är snyggt... Skumt nog!

• Pumpkin

Ja, man är faktiskt mer mottaglig för mode än man tror tror jag. Finns mycket jag sagt att jag ALDRIG ska sätta på mig - hmm, jovisst! Någon månad senare står man där

Det är så ljuvligt väder här idag, och nu känner jag verkligen hur rätt vi gjorde som glasade in balkongen - det är SÅ underbart varmt, soligt och vindskyddat där nu. Myspsys

• Bellanote

anja det lät mysigt att ha en sån vän hoppas ni kan ta upp den braiga kontakten igen efter idag.

annettan vi har med varit på tippen och slängt lite grejor..

• Pärlplattan II

Tjingeling!

Ser att ni skrivit mycket - får se om jag uppdaterar mig på riktigt eller bara hänger med i diskussionen.. (kanske kan göra både och, liksom pö om pö).

Det där med modet är ju så sant - man tänker "uäh, fy fasen" och sen så vänjer man sig och till slut står man där. Så har det varit med färgen rosa för min del - jätteanti har jag varit, men vem är det nu som har rosa i hela bröllopsplaneringen??? Och t.o.m ljusrosa. Började min bana i de mörkare rosa nyanserna....

• Anettan73

hi hi hi hi hi...

Jag ar med knyt på sidan på mina kort.

Många trodde att det var igen limmat

• Englali

God morgon tjejer! (jag jag gick faktiskt upp nu)

20080714: Jag har faktiskt inte heller kvar mina mandlar. De opererades bort när jag bara var 4 år. Man kan dock få väldigt ont i halsen och körtlar iaf, och det sätter sig mer på luftrören. Vet inte vilket som är att föredra... halsont eller svårt att andas!?! Hm, svårt val! Iaf fick jag ta bort dem när jag var så lite för jag hade haft halsfluss otalig gånger redan då...)

Vi som skulle pyssla och fixa i ordning i kontoret idag. Verkar inte bli så mkt med det. Ska försöka ta mig i kragen. A är inte heller så pigg tyvärr, och han ska till Växjö o spela ikväll o totalvägrar o ringa o säga att han är sjuk. Han är ALDRIG sjuk från ett jobb. Varken sitt vnaliga eller DJ jobb...

Jag har drömt om ringar hela natten. Alla jag provade var fel och fula... värsta mardrömmen om att den jag sedan hade på vigseln var helt fel när A plockade fram den... haha! Bridezilla varning eller bara feberyra!?!

• Sommarliv

hmm hur gjorde ni med att välja en toastmadam/man?
    har så svårt att välja..

• Pärlplattan II

Sommarliv - vi tog den/de som vi tyckte passade mest, som vi trodde skulle ha lättast att klara av uppgiften. En av mina kompisar och en av Peters. Känns som ett bra val, tycker jag nog. Min kompis är en riktig klippa i ordningsärenden!

• Englali
    Sommarliv skrev 2008-02-23 14:17:04 följande:
    hmm hur gjorde ni med att välja en toastmadam/man?har så svårt att välja..
    För våran del blir det min kusin. Valet var inte så svårt här heller. Hon är en tjej med mkt go´i. Har varit toastmadame på både bröllop och större fester innan. Har även jobbat endel som eventfixare i GBG. Har stort ordningssinne, MKT humor och lätt för att prata o få igång folk. Behöver jag motivera vårt val ytterligare??

Anja: Vad blev priset nu då för hår, make o naglar?
  • Sommarliv

Jag har nu frågat min lilla syster som sa ja.. Men ska fråga en kompis också.
    Så nu är det fixat.. nu kan jag skriva in dom 2..
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.