• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • KKC

blondie: vart har du beställt din klänning från? jätte fin!

• Med magen i vädret

Hej!

Har länge undrat hur FOLK HAR RÅD med dyra brölopp!!!

Min blivande tjänar ok och jag skulle säkert kunna dra in mer om jag hade en heltid, (trappar ner ska snart bli mamma-leding och är egen företagare). Men vi har defenitivt inte råd eller lust att betala multum för ett brölopp, så TACK för att det finns budget-trådar utan att skämmas för det.

Vårt motto är budget men för den skull inte billigt!

Ska snart läsa era inlägg, var bara tvungen att säga ett HURRA för denna tråd.
    /Susan

• Blondie77

KKC: jag har köpt den på tradera! ett rikigt kap!

• Nufsan

Den var verkligen superfin!

Måste du sy in den eller sitter den kanon?

Ser fram emot att få se en riktig bild sen

Blondie77 skrev 2008-02-27 12:36:29 följande:
    KKC: jag har köpt den på tradera! ett rikigt kap!
  • grabbarna

ser framemot en "riktig" bild sedan

• Blondie77

Nufsan: den satt kanon! det är snörning i ryggen så man kan ju justera lite själv också, dock har jag som mål att gå ner lite i vikt innan bröllopet så det kanske blir att den får sys in men det tar jag strax innan bröllopet i sådana fall så man inte behöver lägga in den flera gånger :)

Jag har hört en del som varit väldigt besvikna på topdress på tradera men jag förmodar att dom skärpt sig för min klänning får 10 poäng av 10 möjliga....!

• Nufsan

Åh vad roligt!

Jag har tittat lite på deras klänningar och många ser då jättefina ut

Blondie77 skrev 2008-02-27 13:36:15 följande:
    Nufsan: den satt kanon! det är snörning i ryggen så man kan ju justera lite själv också, dock har jag som mål att gå ner lite i vikt innan bröllopet så det kanske blir att den får sys in men det tar jag strax innan bröllopet i sådana fall så man inte behöver lägga in den flera gånger :)Jag har hört en del som varit väldigt besvikna på topdress på tradera men jag förmodar att dom skärpt sig för min klänning får 10 poäng av 10 möjliga....!
  • Sokkerkakan
    eveluscious skrev 2008-02-27 07:46:48 följande:
    Aah just det! När bär resan av? Är du nervös? Ja mamma har absolut inte mycket pengar hon heller...men men jag är enda barnet och så där! Däremot kommer min svärfar som HAR gott om pengar inte erbjuda sig att bidra. Men det hade vi inte väntat oss heller
    hihi.. resan bär av den 14 mars, och liite nervös kanske jag är men inte så farligt.. jag har funderat på om jag inte ska slå till imorrn på skottdagen iaf! Kluven som fasen..hehe men imorgon kommer han direkt fatta att det är det som är på gång, och planet e ju en intern grej som skulle va kul, så jag vet inte..tror jag väntar tills dess.
  • Bellanote

blondie lägg in bilder nu då, vi är ju jätte nyfikna.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-