• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • The Bumblebee

Sitter oxå å funderar över m2b's kläder. Är så sugen på att åka och titta i butik på ljusare kostymer. Men det borde ju trilla in nu när stundentkostymerna finns framme.

Vad ska ni ha för färg på väst och plastrong?

• Nufsan

Min bukett är i rosa så därför vill jag det, hihi. Klänningen är ivory

Övertalning i 5 månader hihi

Blondie77 skrev 2008-02-29 10:13:01 följande:
    haha nä det undrar jag om jag fått min till ;) våra färger är vitt och vinrött och guld, min klänning är i ivory så undrar vad man ska välja för färg på hans väst...vinrött kanske hade varit snyggt för det matchar färgtemat och min bukett men ivory matchar ju min klänning!
  • The Bumblebee

Nufsan skrev 2008-02-29 10:19:13 följande:

Min bukett är i rosa så därför vill jag det, hihi. Klänningen är ivory Övertalning i 5 månader hihi
    Såg precis det här:
    www.uppkladd.se/&subCat=Vest&model_ID=38

Om det inte blir i ivory, så ska jag övertala min m2b till detta. Jättesnyggt tycker jag! Åsså får smågrabbarna ha rosa skjorta.
  • Nufsan

vit skjorta ska min ha, men grabben rosa :)

• eveluscious

Vi ska köpa kostym på H&M....kavaj för ca. 398:- och byxa för 198:-. Skitsnygg! Och vit skjorta och slips som följer färgtemat.

• fitforfight

Dom hade rosa barnskjortor på Cubus nu.

The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:22:46 följande:

Nufsan skrev 2008-02-29 10:19:13 följande:
    Såg precis det här:www.uppkladd.se/Om det inte blir i ivory, så ska jag övertala min m2b till detta. Jättesnyggt tycker jag! Åsså får smågrabbarna ha rosa skjorta.
  • Nufsan

Vi har bara cubus tjejer här

fitforfight skrev 2008-02-29 10:36:53 följande:
    Dom hade rosa barnskjortor på Cubus nu.The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:22:46 följande:
  • Sokkerkakan

Vi kommer sy upp en kostym till min m2b i thailand.. han är ganska kort och har svårt att hitta kostymer som passar, så känns bra att sy upp en efter hans kropp. Men hjälp mig med dilemmat, vi ska på två bröllop i sommar och därför had vi redan innan planerat att köpa kostym där.. nu funderar jag över om man kan ha den på vårt bröllop också, eller måste det liksom vara en ny och aldrig använd till bröllopet? Måste vi beställa 2 kostymer?

• Nufsan

Igår kom förfrågan om de vi bjudit fick ta med sig tjejernas pojkvänner, suck... Som tur var, svarade svärmor, som är väl insatt i våran ekonomi, att vi har bara bjudit deras familj...

Känner mig så taskig... men ska vi bjuda alla "kusiners" pojkvänner (de är 18 och 21 år, bor inte ihop, har aldrig träffat dem) så blir vi ju ruinerade... Kan man bara inte acceptera namnen som står på inbjudan????

• The Bumblebee

fitforfight skrev 2008-02-29 10:36:53 följande:

Dom hade rosa barnskjortor på Cubus nu.The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:22:46 följande:
    Tack för tipset! Ska kolla dem innan jag beställer från Ellos. Gillar annars deras Théo Pauline-kollektion jättemycket:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=195386&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-