• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Blondie77

dom kommer :) jag har problem med att få över bilderna till datorn, har inte krånglat förr men det senaste vill det sig bara inte..suck...ska försöka få min ittekniker till granne kolla på vart problemet ligger och sen blir det bilder!!!

• 2008-08-09

Hurrar också för oss, tycker det är toppen med en budget-tråd!
    Lite trist dock att många inte verkar förstå att bara för att vi har ett budgetbröllop, så är det ju inte "billigt", alltså i den bemärkelsen att vi skulle bjuda på billig sk*tmat och billigt sk*tvin! Vi lägger bara pengarna på de rätta ställena!

• Bellanote

2008-08-09 exakt skit bra sagt..

sitter och lyssnar om och om igen på björn gustavssons låt till carina berg.. den är så bra.

• Jessica o Daniel
    Bellanote skrev 2008-02-28 18:44:42 följande:
    2008-08-09 exakt skit bra sagt..sitter och lyssnar om och om igen på björn gustavssons låt till carina berg.. den är så bra.
    ja håller med,den är så bra..*hehe*
  • eveluscious

Lite smått förälskad i Björn Gustavsson

Bellanote skrev 2008-02-28 18:44:42 följande:
    2008-08-09 exakt skit bra sagt..sitter och lyssnar om och om igen på björn gustavssons låt till carina berg.. den är så bra.
  • Bellanote

ja men han är toppen som komiker plus att han är så där pojksöt som man vill ta och nypa i kinderna typ..

• eveluscious

Haha...hur gammal är han egentligen? Ser ut som en vilsen liten grabb... Skitsöt!

Bellanote skrev 2008-02-28 21:43:07 följande:
    ja men han är toppen som komiker plus att han är så där pojksöt som man vill ta och nypa i kinderna typ..
  • fitforfight

Ansluter mig hit trots att jag e alldeles för optimistisk angående vår budget

• Suniz

Vad fick du betala för klänningen? Jag har inte kollat klänningar än men det är läge för det nu. Vi ska gifta oss på samma dag som er

Blondie77 skrev 2008-02-27 13:36:15 följande:
    Nufsan: den satt kanon! det är snörning i ryggen så man kan ju justera lite själv också, dock har jag som mål att gå ner lite i vikt innan bröllopet så det kanske blir att den får sys in men det tar jag strax innan bröllopet i sådana fall så man inte behöver lägga in den flera gånger :)Jag har hört en del som varit väldigt besvikna på topdress på tradera men jag förmodar att dom skärpt sig för min klänning får 10 poäng av 10 möjliga....!
  • Blondie77

jag betalade 1500 kr för själva klänningen och 200 kr för frakten sedan köpte jag även till slöjan som finns på bild i mitt alleri och den kostade 100 kr från samma säljare. Dock var inte slöjan med i paktet så jag har inte sett den än men säljaen ska skicka den till mig i efterhand. Klänningen är värd vartenda öre och den är så fin att den hade varit värd det dubbla utan problem :) Lillsessan ville ha 4500 för att sy upp samma klänning men eftersom topdress ville ha 3000 kr mindre gjorde jag en chansning och det ångrar jag inte en sekund! :)

Suniz skrev 2008-02-29 05:45:13 följande:
    Vad fick du betala för klänningen? Jag har inte kollat klänningar än men det är läge för det nu. Vi ska gifta oss på samma dag som er
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-