• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Nufsan

Ja verklingen.

Jag förklarade att vi inte bjudit med barnen pga att det skulle bli för dyrt och det köpte hon. Vi blir 75 st om alla kommer och skulle vi bjuda med alla kompisarnas barn skulle vi ju hamna på 95 och det går tyvärr inte ekonomiskt.

• grabbarna

nej antalet stiger fort, själv funderade jag på om det var ok att bjuda släktingars barn men inte kompisar för 4 pers blev helt plötsligt 10 om deras barn ska med..

• Nufsan

Ja det är ju så... Vi kommer ha barn med... Vi har ju sjävla 4 st och de ska givetvis vara med och fira våran dag och sen syskonbarn.. Det förklarade jag för henne och hon sa att hon förstod och att det inte gjorde ngt, så jag hoppas hon menar det!

grabbarna skrev 2008-02-25 14:42:17 följande:
    nej antalet stiger fort, själv funderade jag på om det var ok att bjuda släktingars barn men inte kompisar för 4 pers blev helt plötsligt 10 om deras barn ska med..
  • Nufsan

Nu har jag fått pris för min håruppsättning, 700 kr Känns jättebra, då jag budgeterat för 1000kr, äntligen nått som går åt rätt håll

• KKC

nufsan, skönt med ett bra pris! jag får veta nästa vecka... hoppas hoppas att det blir billigt

• grabbarna

bra pris jag ska ringa och kolla senare i veckan from i morgon är de inte hemlig längre iom att jag postade inbjudningarna idag och jag ville inte ringa stället jag funderade eftersom svägerskan och min moster klippper sig där i bland och jag kan garantera att dom antagligen skulle stå vid kassan när jag ringde och höra namnet...sån (o)tur har jag alltid

• eveluscious

Nu har jag köpr lite papper på Panduro och ska knåpa ihop två potentiella inbjudningar Får se hur det blir...

• 2008-08-09

och jag borde verkligen ta tag i våra inbjudningar, har hälften klara bara..
    men istället sitter jag här med gästlistan och försöker få ihop en bordsplacering bland de jag vet kommer.

• Bellanote

20080809 jobbigt med bords placering vill inte ens tänka på det..

• 2008-08-09
    Bellanote skrev 2008-02-25 20:34:24 följande:
    20080809 jobbigt med bords placering vill inte ens tänka på det..
    Jag fattar faktiskt inte hur jag NÅGONSIN ska kunna få till en placering som är bra..
    Var sätter man tex ungdomarna som inte ingår i "barnen" och inte i "våra mer vuxna kompisar".
    Som ex min systerson 16 år. Eller systerdottern 13 år.
    Någon som vet?
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-