• musslans

Hur gammla var ni när ni förlovade er?

hejhej!!

undra om det finns flera unga tjejer här som är fölovade!? och när förlovade ni er??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-21 21:22
    Glömmde tala om att jag var 16 när jag förlovade mig med min underbara fästman om nu så har vi vart det i 1 år ocg vart tillsammans i 2 år!!

• Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?
  • Fröken Figo

Jag var 25 och han 31. Men vi bytte aldrig ringar, vi bestämde bara i all hemlighet att vi ska gifta oss. Men för mig har jag varit förlovad sen dess! Ringen (som kommer om några veckor) är mer en symbolisk grej (jäkla snygg symbol också!)

• sommarbrud 080802

vi förlovade oss -05. Jag var 21 och han 23! När vi gifter oss kommer vi vara 24 respektive 26.

• pannkaka

Jag var 24 han 34, han friade på julaftonsmorgonen -06 på kyrktrappan. Vi gifter oss 23 februari i just den kyrkan...

• EmelieMagnus

vi var 16 år när vi förlovade oss.. Nu har vi snart varit förlovade i två år.

• Munchkin

jag var 24 och han var 27, och när vi gifter oss i juli är vi 31 och 33

• SolnaBo

Vi förlovade oss i maj 2007. Då var jag 19 och min sambo 22. Vi gifter oss i maj 2009 :)

• Fru Almqvist

Vi var båda 18 när vi förlovade oss, då hade varit tillsammans i 1 1/2 år, nu har vi gift oss och vi fyller snart 24!

• Leen

Jag skulle precis fylla 18, och gubben min va 19.. :) Nu, snart 6 år senare ska vi gifta oss!

• Laraa

Vi förlovade oss för 4-5 månader sedan, jag är 20 och han 24, när vi gifter oss (27/7 08) är vi 21 och 25 år gammla =)

• GabbiW

Vi var 20 och 21, så vi var väll ganska unga..
    eller det beror på vad man jämför med :P Min illes morfäldrar hade ju varit gift en massa år när de var så gamla! :P
    Vi fölovade oss juni -07

• pojomo

jag var 16 och han var 21 när vi förlovade oss,det är nu till sommaren 12 år sen

Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?