• musslans

Hur gammla var ni när ni förlovade er?

hejhej!!

undra om det finns flera unga tjejer här som är fölovade!? och när förlovade ni er??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-21 21:22
    Glömmde tala om att jag var 16 när jag förlovade mig med min underbara fästman om nu så har vi vart det i 1 år ocg vart tillsammans i 2 år!!

• Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?
  • malous

Första gången var jag 18 men det höll inte. Andra (och sista :)) gången var jag 21 (fyllde 22 samma år) (i våras) och det var nog en mer seriös förlovning i och med att vi satte igång med bröllopsplaneringen direkt. Vi gifter oss när vi är 23(men ska fylla 24 strax efter).

• aprill bröllop

Vi var 21 resp 23 och det är 14 år sedan...... gifter oss den 11e april-08 Gissa om jag har väntat!!!!!!

• ganka

Jag var 21 och han 27 när vi förlovade oss den 8mars07.
    Vi gifter oss nu i augusti, då kommer jag vara 22 och han 28.

• Eski och Snowie

Vi var båda 19 då vi förlovade oss (vi hade varit kompisar i 4 år och tillsammans i ca 9 månader). Nu är vi båda 22 och ska gifta oss i september =)

• MissieA

Vi förlovade oss nu i december efter 3 år tillsammans. Vi är 2o (jag) och 22 (han).

• Brud 080823

Jag har varit förlovad tidigare, jag var då 18 år och det höll sen i tre år.
    Med min m2b var jag 25 och han 24, vi kommer vara 27 och 26 år när vi gifter oss.

• Cira

Vi var 20 båda två när vi förlovade oss. Gifter oss i juni och då kommer han vara 23 och jag fyller 23 en månad efter.

• Andreas flicka

Oj vad unga alla var när de förlovade sig...

• Zozo

Vi förlovade oss aldrig, rent formellt. Vi var däremot 18 och 21 när vi blev tillsammans.. Vi firar 15 ar i ar och tva ar som gifta

Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?