• musslans

Hur gammla var ni när ni förlovade er?

hejhej!!

undra om det finns flera unga tjejer här som är fölovade!? och när förlovade ni er??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-21 21:22
    Glömmde tala om att jag var 16 när jag förlovade mig med min underbara fästman om nu så har vi vart det i 1 år ocg vart tillsammans i 2 år!!

• Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?
  • Blondinbella

yepp, jag förlovade mig den 27 september, jag är 17 år och min m2b är 22!

• Strawberryhoney

Jag förlovade mig då jag var 20 år.
    Men detta är min andra förlovning i mitt liv å det blir 8 år sedan nu sedan vi förlovade oss jag och min m2b och nu 16.2 gifter vi oss.

(första gången jag var förlovad var med mitt ex. det höll väl 3 år nånting förlovningen och jag var 16 år då och alldeles för ung då han var första seriösa men helt fel i efterhand)

• Pumpkin

Vad räknas som ungt? Vi förlovade oss när jag var 22 för knappt ett år sen och vi gifter oss i sommar, 23 och 29 år gamla.

• Jenniecarlsson

Jag var 20 och min m2b var 23. Vi kommer vara 26 och 29 när vi gifter oss.

• Cortado

Vi var 19 & 26, kommer vara 20 & 27 när vi gifter oss.

• Callelin

Första gången jag förlovade mig var jag 17 år, vi förlovade oss hemma på julafton, det höll i ca 2 år.

Nu när jag förlovade mig var jag 23, vi gjorde det i Paris, min kille överraskde mig på min födelsedag (som är dagen innan våran förlovningsdag) med en resa till Paris och på andra kvällen i Paris så fick jag ytterligare en överraskning :) Vi har nu varit förlovade i dryg ett år och planerar bröllop till sommaren.

• Waersta

Vi förlovade oss 03, samma år som våran äldsta son är född, jag är född 82, vilket innebär att jag skulle fylla 21. Vet inte om jag tycker det är speciellt ungt faktiskt.

• Asmira

Jag var förlovad när jag var 16, min första "riktiga pojkvän (mitt X)och vi var tillsammans i 4 år (14 - 18) nu är jag inne på mitt 20:e år och har en ny pojkvän som även är min sambo. Planerar väl en förlovning senare i år.

Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?