• musslans

Hur gammla var ni när ni förlovade er?

hejhej!!

undra om det finns flera unga tjejer här som är fölovade!? och när förlovade ni er??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-21 21:22
    Glömmde tala om att jag var 16 när jag förlovade mig med min underbara fästman om nu så har vi vart det i 1 år ocg vart tillsammans i 2 år!!

• Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?
  • stich

Jag har aldrig ångrat att vi förlovade och skaffade barn tidigt.
    Förstår inte riktigt vad jag skulle ha missat att göra..

• ohlala

jag är 21 och han är 35. Vi förlovade oss nu på nyårsafton 2007!!!

• matildaochniklas

Jag ångrar verkligen inte heller att jag förlovat mig tidigt. Vi blev tillsammans när jag var 17 och allt har alltid känts såå bra, även när vi haft motgångar. En del av mina kompisar tycker att jag är knäpp som ska gifta mig. Men mina allra bästa kompisar är jätteglada för min skull :) Även mina föräldrar är positiva :)
    Jag fattar inte heller vad jag skulle ha missat??

• cypernbruden08

Ja skulle fylla 21 å min sambo var 21 då

• jenba

absolut!! jag håller med dig, jag har alltid velat bo själv innan jag flyttar ihop med någon. och det har jag gjort!
    så därför känner jag att jag kan ta hand om mig själv! och det känns bra att ha gjort det också. tänk så mycket man kan lära av sig själv.

Zozo skrev 2008-01-09 09:16:27 följande:
    Nja, Linda, det beror ju lite pa. Det maste ju inte vara att "ligga med en massa andra killar" som man "missat".. Om man blir tillsammans tidigt och flyttar ihop direkt sa kan man ju ha missat att bo själv, reda sig själv och vara själv.. Något som jag gjorde bade före och efter att vi blev tillsammans, da vi hade ett langvarigt distansförhallande. Att bo själv var nagot som jag satte mycket värde pa och inte skulle ha velat "missa".
  • hanjoh

jag var 16 och han var 21 vi kommer att vara 18 och 23 när vi gifter oss:)
    jag är väldigt ung jag vet, haha
    men det känns ju rätt iaf:)

• jenba

oj oj, det var många unga brudar!!

trodde man var den enda ett tag.... men oj så fel jag hade och kul är väl det!

• MissDoe

Vi förlovade oss på våren när jag fyllt 22 och min sambo skulle bli 27..

• Yambalaya

Jag var 20 och han var 21...

Svar på tråden Hur gammla var ni när ni förlovade er?