• Jen82

Skilda åsikter

Jag köpte nu en alldeles underbar AA klänning för mindre än halva priset.
    Nästsista dagen på rea.
    Sambon HATAR den färgen :(
    Creme/sand färgad.
    Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.
    VAD SKA MAN GÖRA NU?

• Svar på tråden Skilda åsikter
  • annikajohan

Men det verkar jättelöjligt av honom att vilja blåsa av hela bröllopet pga din klänning. Prata vett med honom bums!

• annikajohan

Aha, missförstod. Han ville inte hjälpa till.. Men prata vett med honom iallafall!

• propp

Varför tycker han det är fel med cream/sand färgad??? Vilken färg vill han att du ska ha annars?

• mooogn

Jag antar att du visar honom den andra tråden...?

• Jen82

Det ska vara en VIT klänning för en annan färg betyder att man redan varit gift :(

• Jen82

Jag älskar min Alfred angelo klänning :) Jag kände mig som en princessa!

Just nu pratar han inte med mig heller.

• propp

Okej om du valt röd eller blå kanske, men creme-färgad är väl ändå relativt vit el? Blir lite mjukare än kritvitt...hoppas du kan få honom att ändra inställning...

Min m2b vill nästan inte ens se min klänning innan vi gifter oss...han har sett på bilder på ett ungefär vad jag är ute efter, men han tycker att det ska vara en överraskning Fast jag vet ju att det kommer bli svårt att inte visa...är inte så bra på hemlisar tyvärr.

• tattar-Emma

Jag har inte hört att en annan färg betyder att man redan varit gift, vad har han fått det ifrån?

• Jen82

Jag tror detta är en kulturkrock :(
    Sambo från Usa och är katolik.

• DetOrdnarSig

Jen82 skrev 2007-12-20 18:40:19 följande:

Pga av detta ska backar han nu ur att hjälpa med något till vårat bröllop eftersom han inte fick säga sin åsikt om klänningen och att jag ändå valde den efter hans åsikt.VAD SKA MAN GÖRA NU?
    OK, det var ju rätt barnsligt av honom. Och vaddå hjälpa till med ert bröllop! Som att det är ditt jobb och han hjälper dig för att vara snäll. Det där med att de skulle betyda att man varit gift innan har jag heller aldrig hört.
Svar på tråden Skilda åsikter