• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • Thailand 08

Att folk bara ORKAR!?sånna små saker....

• avil

cypernbruden-å så knäppa typer!!Jisses........
    Hur gör ni nu med fotograf? minns ej om jag frågat tidigare..
    Vad ska ni leja för fotograf? o när tar ni bilder? före eller under bröllopet eller efter? O var .Ute eller inne mm?

• fru Trul

Mamanest

Man laddar ner ett program på datorn som heter sweetims. Här kommer en länk till deras sida; www.sweetim.com/

• cypernbruden08

Ja ja vet..onödig reaktion tycker ja..

Avil: Vi har bokat fotograf. Blir fotografering före ceremonin och ute. Lär bli en massa fotografering av våra familjer oxå så..

• Mamasnest

Tack! fru Trul skrev 2008-03-05 11:02:24 följande:

MamanestMan laddar ner ett program på datorn som heter sweetims. Här kommer en länk till deras sida; www.sweetim.com/
  • avil

cypernbruden-ja,vi har ju INGEN mer än våra barn,,,o de kan inte direkt ta kort.(ja dottern kanske kan få till nåt..)

• MysticAngelEyes

Hej!
    Ny här...
    Ja o min sambo pratar om bröllop lite smått och vi vill ha ett litet enkelt på en strand på Kreta (Chania). Men vad jag har förstått så e d mer komplicerat än vad vi trott Finns ju bara en svensk kyrka i Grekland me rätt t att viga och den är ju i Athen. dit vill vi inte och vi vill inte gifta oss I kyrkan?

Ngn som kan hjälpa oss hur vi ska gå t väga? Gärna steg för steg

Tack!

• MysticAngelEyes

Hur sjutton får man in en sån där här? Klickade på att få hem dom figurerna, men sen då?

Mamasnest skrev 2008-03-05 14:25:52 följande:
    *testar*
  • Thailand 08

Jag fattar inte heller...???Vart tog alla figurer vägen?

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!