• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • MrsFellerA

***numerafruS***

Å vad underbart!!! Ett STORT GRATTIS till dig och mannen!

Låter verkligen som om det var helt fantastiskt och sådär avslappnande som man verkligen vill att det ska vara.

• MrsFellerA

***numerafruS***

Vilka fina bilder! Den bilden på stranden, så han lyft upp dig, är så fina!!!!

• numerafruS

Tack så mycket!

hihi, ett tips till alla er som gifter er hemligt det är bra att ha ett klurigt nick här inne.

Jag höll på att bli avslöjad i förtid
    Vi skickade ett mail till våra föräldrar den dagen vi åkte och samma dag googlade min svärmor på antigua och hamnade på den här tråden! Var dock inte helt säker på att blivandefruS var jag men hur stor är chansen att hon skulle ramla in här!

• MrsFellerA

Hi Hi! Ja - nog försöker man vara hemlig. Hoppas verkligen inte att någon ska hitta mig här.

• numerafruS

Bilden på stranden blev faktiskt jättefin. Många av bilderna har vi även fått i svartvitt och då blir speciellt den bilden ännu finar. Men här ville jag ju få med de fantastiska färgerna!

• fru Trul
    blivandefruS skrev 2008-02-29 14:26:16 följande:
    Hej! Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och skriva.Fru trul och thailand08:GRATTIS!!! Vad fina ni var båda två och ni verkar ha haft det helt underbart. Fru trul, blev nästa fru strul men det ordnade sig ju som tur var. Stackars dig!!! Om ett år på eran fest kommer ni nog att skratta gott åt alla missöden Till er som funderar på västindien...helt fantastiskt!!! Och om ni gifter er på Antigua kan ni glömma allt pappersstrul
    Jag får börja med att säga ett stort GRATTIS! Ni var jättefina på bilderna!
    Angående mitt strul innan bröllopet så får jag säga såhär i efterhand att det var ändå värt det. När vi väl stod på stranden å prästen började prata så flöt allting perfekt (nästan mer än perfekt) med solnedgången och örnen osv.. Visst jag höll på att få magsår dagarna innan men allt sånt glömms bort när man väl står där, då är man bara lycklig.
    Dessutom har jag en väldigt cool berättelse att berätta om bröllopet!
  • MrsFellerA

Var tvungen att söka på google...

Om man söker på "Thailand" kommer det inge upp något blad dem första 20 träffarna iaf.

Om man söker på "Thailand+bröllop" är första träffen en länk till bröllopstorget, men till en tråd från typ 2005.

Känner mig lite lugnare!

• aprill bröllop

Shabby chic skrev 2008-02-29 14:24:46 följande:

Vi smiter ocskå från allt vad annars traditonellet bröllop heter... Det ska bli härligt att det bara är vi!
    Vi rymmer vi med.
    Men oj vad det är svårt att vara tyst i bland bara vill jag bara skrika rätt ut att vi ska gifta oss. Visst känner jag i bland att jag missar lite glädje i all planering, delad glädje är ju dubbel glädje. Men i det stora hela känns det helt perfekt att rymma.
    Bröllopsnatt med barn och allt.... en liten baksida. Men vi har bokat en hotellnatt här hemme helgen efter vi kommer hem så vi får ta igen det då.

FruS ett varmt grattis till er. Bilderna ser helt fantastiska ut.
Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!