Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Oj oj oj...1.5 vecka kvar å MASSOR att göra. Måste bara får tummen ur...
Vet inte riktigt vad det är med mig. Har inte ens skrivit en lista på vad som är kvar att göra, så det flyter bara runt i huvudet på mig och ingenting blir gjort. Bröllopskoma eller?
MrsFellerA
He,he, jag drar mig till minnes att när jag å Thailand 08 skulle börja packa var det inte du som sa; "Och jag som inte känner mig stressad alls! Men jag har ju en dryg månad längre än er på mig... "
jo så var det nog *hihii*
men när det var dax var jag lugn.Enda stressen var igår morse när taxin kom 1 timme för tidigt! men han fick allt vänta...
Ska välkommna dig tillbaka här oxå Thailand 08. Ett stort grattis! Ser fram din berättelse om stora dagen!
fru trul: vi började med champagne frukost.
Kl 10 var chaffisen bokad för att köra oss till staden,för strykning av klänning + kostym.jag satte mej hos frissan och fick håruppsättning,sminkning,manikyr & pedikyr.rätt vad det var så dök det upp en tjej med 10 röda rosor med hälsning från pojkvännen "I LOVE YOU" så gullig så jag blev tårögd!
Sen åkte vi tillbaka till hotellet för att byta om och åka iväg till vattenfallet.väl där blev det ju uppståndels bland besökaran och andra turister ville ta kort.det kom en störtskur strax innan vi skulle öppna champagnen ,men den var över på ca 3 minuter.Efteråt åkte vi till en restaurang med fotografen och hans fru som gäster.God mat,lite mer fotning och fyrverkerier...när vi reste oss upp och skulle åka tillbaka till hotellet satt det ett gäng engelsmän på ca 20 pers.som började applodera och lyck önska oss.Kvällen efter åkte vi in till staden och gick på en rockklubb med ett kanon bra coverband..4 dagar efter bröllopet åkte vi vidare till Krabi på smekmånad.enda "strulet" vi hade var lite regn + att maken gick på musjakt på bröllopsnatten!! En katt kom in med en mus i munnen och släppte den inne på rummet.Maken slängde ut katten-musen blev kvar-in med katten igen och sen ut med båda två.Jag skrattade så jag satt dubbelvikt!!
Asgarv, ja det är väl inte riktigt den musjakten man tänker sig ha på bröllopsnatten utan en annan musjakt
Hahaa...DEN behövde han ju inte jaga!!
Dessvärre kommer nog MIN MUS att vara undangömd ,vår bröllopsnatt.
Då vi tillbringar den med våra barn av varierande ålder på ett litet hotellrum. Hehe,man vill ju inte göra det inför alla öron o ögon .Vi får ta igen det sen då vi kommit hem...
Thailand 08: Låter ju lyckat ändå! Grattis!
Vi har turen att få barnvakt under den natten så..