Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
fru Trul
GRATTIS!
Måste erkänna att när jag läste tänkte jag "o herregud" ett antal gånger, men när jag var färdig log jag stort! Så skönt att allting ordnade upp sig och att ni fick en underbar vigsel och kväll. Nu måste jag titta på bilderna.
Så fina bilder! Och vad fina kläder ni har båda två!
Fru Trul: Shit så jobbigt de måste har varit men slutet lät väldigt bra!
Grattis !
Fru Trul: Shit så jobbigt de måste har varit men slutet lät väldigt bra!
Grattis !
Tack så mycket tjejer, jag är så himla glad att allt löste sig till slut.
Utomlands 2008; Vi hade inga direkta gäster mer än bestman och tärna som vi träffade i Goa förra året. Sedan var det endast prästen, 2 fotografer å en filmare plus köks/barpersonal.
Har uppdaterat bilderna i galleriet nu. ( Hittade en folder till med bilder på cdskivan )
Hej tjejer
Jaha då har man blivit med klänning :)
Var och provade igår och slog till. Den är inte vit men det kändes rätt från början. Mannen fick ett par skor oxå så det är nu klart. Skönt
Ring och kläder till han och dottern är ännu inte köpta men det är ju gott om tid.
Ring hittade jag egentligen oxå igår men den var alldeles för dyr, typiskt.
Hur går det för er?
Här går de framåt.
Vi har just valt att ha middagen på vårt hotell istället för på en restaurang och planerar nu för fulla muggar hur allt ska bli, och personalen där är huur trevliga som helst! Över förväntan. Så just nu känns de skönt att ha nån där som kan hjälpa oss på plats.
Och på fredag får vi hämta hem våra ringar, graverade å klara!
UtomlandsBrud2008
Vad skönt att du hittade en klänning! Hur ser den ut? Har du någon bild?
cypernbruden08
Förstår att det är skönt att ha någon på plats. Man känner sig lite tryggare då.
För oss går det nog ganska bra. Det allra mesta är fixat och klart. Bara sånt som måste fixas för resan nu, typ vad man ska packa, växling av pengar etc. Sedan måste jag fundera ut vad jag ska ha på mig på vigseln i svenska kyrkan. Eftersom vi ska ta det på vägen hem måste det packas ner i en speciell väska, som vi sedan ska förvara på flygplatsen tills vi kommer tillbaka.
Cypernbruden08-är det pantheas personal som hjälper er? eller??