• cypernbruden08

Planera Bröllop Utomlands Del 4!

Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!

• Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!
  • MrsFellerA

avil
    Det låter ju härligt att du hittade både klänning och ring! Vilken dag!

Och oroa dig inte - klänningen ser säkerligen helt super ut bak. Man brukar alltid börja fundera i efterhand... Själv var jag superorolig för att våra ringar skulle vara helt fel - efter det att vi hade beställt dem.

• avil

MrsfellerA-ja,jag tänker så att kvinnan i butik vet ju o har erfarenhet! De BORDE väl säja om det ser fördjävligt ut??Även om de vill sälja?
    Den hade superfina broderier med stenar som glänste så vackert!! även bak mot rumpat till.....
    HON sa faktiskt att tygstycket som man har bakom snörningen tyckte hon inte jag behövde alls! Det är så pass lite hud man visar o då är jag kanske brun o fin ändå.O att möjligen BH syns lite gör ju inget!

Ja,jag tror bara jag måste o testat den nästa helg med-för säkerhets skull? o sen köper jag! De får fålla upp den lite...bara.

• fru Trul

Har kommer en solig halsning fran Fru Trul i Goa. Antligen ar man fru, efter mycket om och men. Drombrollopet holl pa att bli ett riktigt mardromsbrollop pga av allt pappersarbete och allman indisk lathet... Till och med sjalva cermonin strulade... Jag kan latt skriva en novell om allting som hant...Trakigt nar man har sa hoga forvantningar a allt blir pannkaka. Forsoker fortfarande smalta allting sa jag kommer inte skriva sa mycket idag, utan jag kommer skriva och beratta allt nar jag landat i sverige...

Hursomhelst sa ar jag aven lite goda nyheter och det ar att vi hittat en fin strandtomt i Karnataka dit vi vill flytta om nara ar. Ska fa ett besked om priset senare idag sa hall tummarna tjejer! Imorgon kvall aker vi hem till sverige igen, sa jag hinner inte skriva mer innan dess men jag lovar att beratta rubbet nar jag kommer hem.
    Kram pa er!

• avil

Fru TRUL.låter inte alls kul!?
    Fat härligt att ni äntligen är gifta!! Grattis.

Hehe-jag som just kommit på att JAG har världens bästa blivande man!!
    Han o jag vill ju ha bröllopet rätt lite "ståhej" runt-därför far vi ju bort o är ensamma...
    Så kläder o hår o sånt käns inte 100%igt viktigt för mig.
    NU hittade jag ju en klänning i lördags som jag föll pladask för!!
    Köpte inte,men VILL.Men nu började jag ju undra om den satt så bra som jag tyckte? o om allt stämde.O jag har långt till stan o HINNER ju knappt nånsin dit..
    Men nu sa han att han kommer hem ikväll så fort han kan från jobbet så jag kan fara till stan enkom för att testa klänningen EN gång till-o sitter den så köper jag på stört!
    O att höra honom säja så-att han gör allt för att JAG ska få prova en klänning-DET värmer,för det är väldigt olikt honom.
    Han känner väl kanske också att det är rätt så speciellt o spännande!
    Så nu gruvar jag bara för att köra på dålig väg en timme till stan.Hua gillar INTE det alls...
    Men klänningen väntar ju!

• MrsFellerA

fru Trul
    Grattis! Jag hoppas ändå att ni hade en underbar bröllopsdag, trots strul. Och att ni fort glömmer allt sånt och bara kommer ihåg det som var fantastiskt! Väntar med spänning på att få höra mer...

avil
    Spännande! Då får vi höra imorgon då hur det blev?!?

• avil

MrsFellerA-haha ja,eller ikväll.......

• MrsFellerA

Själv ska jag nog åka ner till Panduro och hämta kort som de beställt åt mig. Ska ju börja fixa lite med våra "Meddelande om vigsel"-kort. Super tycker jag med en Pandurobutik "runt hörnet" och att de beställer hem det de inte har i butiken, så att man slipper skicka efter det själv och betala frakten.

• avil

var just o hämtade hem BHar för att ha under klänningen..men vet ej om den sitter så bra?
    det är en axelbandslös sak..
    Sitter i o för sig bra ,men pushar inte upp så mycket.
    ÅH så svårt!!
    Borde ha den ikväll då jag testar klänningen,men är inte säker på att jag vill köpa BHn.

• avil

fick mail nu av prällen!!
    Den 22,eller 23e passar de bäst! kl 17! Då är det lite svalare säjer han...o det är ju sant-då har man hunnit fixa hår o sånt!

Spännande.

• Bling75

Nu är jag världens gladaste! Vi har äntligen fått svar från den ö där vår cermoni kommer att vara och det datum vi önskade finns ledigt. Nu ska vi bara planera alla resor och boka.

Jag längtar hur mycket som helst!

Avil, härligt att ni också fått svar!

Fru Trul, hoppas ni har lika många underbara minnen med er hem och stort grattis!

Svar på tråden Planera Bröllop Utomlands Del 4!