12 juli 2008
Tänkte de var dax för en egen tråd för oss 12/7 -08 tjejer :)
Jag ska ha ett kyrkligt bröllop i Skåne :)
Tänkte de var dax för en egen tråd för oss 12/7 -08 tjejer :)
Jag ska ha ett kyrkligt bröllop i Skåne :)
hej!
här är en till som har 12 juli som datum. Har planerat bröllopet sedan den 12 juli 2007 och har nu börjat nedräkningen (är ju i alla fall inne på samma år som det ska ske)
Har kommit en ganska bra bit i planeringen, i alla fall så känns det som det. Håller just nu på med tillverkningen av våra inbjudningskort.
Välkommen Elin!
Roligt att se en person till med samma datum.
Var ska du gifta dig?
Kram på er alla
Trevlig helg
Ps kolla in min skor jag köpt. Ds
Ni som ska skicka ut inbjudningarna till Alla Hjärtans Dag, vilket osa-datum sätter ni?
Vi ska skicka då och har satt osa till 12 juni, tror jag..
Oj det var ett sent datum vi ska ha osa i mars/april.
Så man verkligen vet hur MÅNGA som kommer.
Hur går era planeringar?
Kram
Jag var inne i tygaffären där de ska lägga upp min klänning och ta in den lite de tyckte jag skulle komma 2 veckor innan..
Lite sent men jag ska dit dagen efter skolorna slutar dvs efter studenterna. Då har de mer tid och jag hinner pröva om den 2 veckor innan bröllopet för sista justeringar.
Eller vad säger ni?
Oj, osa i mars/april? Vi ska skicka ut våra inbudningar då
Vi satte OSA 30 Juni. Tror att de flesta kommer att svara innan ändå... Eller rättare sagt: vi hoppas på det!
Vi har beställt kort från Calligraphen nu, som vi sedan ska "smycka" vidare med två olika band, stämplar och dylikt. Vi kommer nog precis att hinna så vi får ut dem till Alla hjärtans dag. Längtar tills de kommer så vi kan sätta igång och pyssla!
Lägger till mig här i tråden!
Lite info: Bröllopet blir kyrkligt i Torsångs kyrka (Borlänge/Dalarna) och festen i Rankhyttans Herrgård.
Just nu håller vi på med inbjudningskorten, och funderar på när vi ska skicka ut dem. Ser att ni har lite olika datum, men då vet jag på ett ungefär när det är dags.
Hej på er! Här är en till som har den 12/7 till "vår" alldeles speciella dag =o)