• Jen82

12 juli 2008

Tänkte de var dax för en egen tråd för oss 12/7 -08 tjejer :)
    Jag ska ha ett kyrkligt bröllop i Skåne :)

• Svar på tråden 12 juli 2008
  • Joji
    Annihz skrev 2008-02-10 12:50:11 följande:
    Joji: Vi måste få se dina inbjudningskort!!! Är sååå nyfiken.Hade tänkt att våra skulle bli klara nu i helgen , men så har jag blivit sjuk och har inte någon lust alls. Hoppas att jag får till dem nu till veckan.
    Hehe, ja man kanske "måste" lägga upp en bild på dem när de gått ut?

De är nog lite speciella, ett mönster som nog är lite ovanligt i bröllopssammanhang... Vi får väl se...

Att fixa med det när man är sjuk är ju inte kul... Man får ta det när man orkar och har lust...
  • propp

Nu finns våra inbjudningskort i mitt galleri!

• Joji
    propp skrev 2008-02-10 21:49:45 följande:
    Nu finns våra inbjudningskort i mitt galleri!
    Åhh, verkligen jättefina! Superproffsiga!!!!!
  • Annihz

Kanon fina propp!!
    Har börjat med mina nu ikväll, tar ganska så lång tid, fast de inte är så avancerade.

• Filifjonkan2

bokade hotellrum igår ännu en sak att bocka av listan, har gjort klart mina inbjudningskort klippt och klistrat själv, hade över tapet sen vi gjort en fondvägg så det blev budget variant har inte laggt ut många kronor köpte stämpel på panduro ett snirklat hjärta..... köpte band och knöt runt

• Filifjonkan2

en dåligt bild finns i mitt galleri men de är inte färdiga där... samt att bilden blev jättekass den bättre bilden gick inte att ladda upp:(

• krian87

Hoppas din anhörig blir bättre..
    kram

Jen82 skrev 2008-02-09 23:17:04 följande:
    Hej mina 12juli vänner.Jag e lite inaktiv just nu.En väldigt nära anhörig e jättesjuk....Orkar inte planera just nu.Vi hinner inte få ut våra inbjudningar till alla hjärtans dag.vi ses
  • Jen82

Tyvärr alved min mormor i söndags.
    KRAM

• Filifjonkan2

tråkigt att höra hoppas att du mår bra och att du får tid att bearbeta sorgen.....

Svar på tråden 12 juli 2008