12 juli 2008
Tänkte de var dax för en egen tråd för oss 12/7 -08 tjejer :)
Jag ska ha ett kyrkligt bröllop i Skåne :)
Tänkte de var dax för en egen tråd för oss 12/7 -08 tjejer :)
Jag ska ha ett kyrkligt bröllop i Skåne :)
Hur går de tjejer?
det står stilla just nu. får ringa till kyrkan i morgon igen, för o tjata lite mer om våra papper. har ännu inte fått dom och hon skulle skicka för 2veckor- 1 månad sen..=S
hur går det får er andra?
Det är ganska lugnt här med...mest julen som hägrar...har bara köpt en enda julklapp än så länge, får fixa resten i helgen.
Är det någon av er som tänker åka på bröllopsresa direkt efter bröllopet? Var har ni i så fall tänkt resa? Är ju sommar i Sverige och då är det ju lixom inte sommar på så många andra ställen än i Europa.
Jag ska börja kolla på klänningar idag :)
Så det är väl det jag ska försöka bli klar med härnäst... Sen ikväll tänkte jag försöka övertala min fotografkompis som bor utomlands att komma hem till vårt bröllop... Wish me luck hehe.
propp> vi funderar på korsika...
mr psycho: hahaha, det är nog det vi tänkt oxå...då kanske vi syns
Jag har inte heller fått några papper heller...
ska man få de så tidigt??
Vad är det för papper från kyrkan som ni vill ha??
propp> det är bekräftningspapprena o där det står vem som blir präst m.m
vi kommer vänta med själva bröllopsresan till vintern, vi satsar på ishotellet som bröllopsresa=)
blir kanske att man tar ngn weekend eller ngt sånt under sommaren men ingen bröllopsresa.:)
Jen82> hon sa till oss att hon skulle skicka dom så fort det var bestämt vem som skulle vara i tjänst då. och det sa hon redan när jag ringde i somras och bokade och då sa hon att det nog skulle bli bestämt snart. och sen ringde jag nu i november och frågade när papprena skulle komma och då sa hon i nästa vecka ska jag skicka ut dom."är det säkert- frågade jag, och hon svarade att hon skulle fixa det så dom blev utskickade". får ringa i morgon igen..:S
krian87: Vi skulle inte höras förrän framåt mars-april ang. präst till vår kyrka...är det sent tror du?
Jag skulle nog inte heller få papper förrän de lagt sommarschemat...
Hmm kanske man ska ringa igen då?