Tips på gåva till gästerna?
Jag letar lite efter tips på vad man kan ge gästerna för gåva vid dukningen.. Helst inte så dyrt.. Kom gärna med förslag!
Jag letar lite efter tips på vad man kan ge gästerna för gåva vid dukningen.. Helst inte så dyrt.. Kom gärna med förslag!
dom får väl ge bort ciggaren eller spara den till ett annat tillfälle annars ;)...tyckte det kändes lite macho och skoj med en cigarr, någons om har fler ideer på en herrgåva?
cissit: Titta på brudobrollop.se, dom har beskrivning på hur man gör egna jättesöta vita skar och massa andra görasjälvknep :)
BlivandeFruJohansson: Vi bestallde 1kg cirka, kostade $60 plus shipping $15, men de skickar inte utanfor USA.
Om jag fattat Ingarö08 rätt går det visst att få M&M:s med egen text till Sverige men man måste RINGA till dem och beställa! Inget för den som inte behärskar engelska alltså. Själv är man engelsfröken så det ska nog funka! Tänk på tidskillnaden bara.
Ingarö08: Tack för svaret, ringde du numret som står på hemsidan? Vad är det för landskod? Och var ligger kontoret man ringer, alltså vilka tider kan man ringa på?
Jasa, oj det hade jag missat, sorry
Vi skall göra egna praliner 100 st i mörk choklad och 100 st i ljus choklad med våra respektive initialer på, alla gäster får 2 var i en liten ask specialgjord för 2 praliner.
Haha, vad fult - det blev ett tomt inlägg från mig... Sorry!