• Sofiaa84

Tips på gåva till gästerna?

Jag letar lite efter tips på vad man kan ge gästerna för gåva vid dukningen.. Helst inte så dyrt.. Kom gärna med förslag!

• Svar på tråden Tips på gåva till gästerna?
  • Humlanekerö

geléhjärtan i en ask/påse..eller varför inte choklad..(med risk för att den smälter) eller en liten tvål såg jag andra skulle ha..

• mysifer

man kan beställa chokladpraliner med gästernas namn och ha som kombinerade placeringskort/gåva. eller så kan det vara med ert monogram på. beror på hur många gäster ni ska ha, handgjorda praliner är ju inte jättebilliga men vars en borde inte heller kosta en förmögenhet.

• lillamaa

puffar

tar gärna emot förslag på något som inte är mat!

• Stimpen

Smycke som tex armband eller halsband till tjejerna och manchettknappar till killarna kanske!? Lite dyrt tycker jag personligen men, ett förslag i alla fall..

• mysifer

egentillverkade smycken? det är svårt att hitta saker som passar till alla, särskilt om man ska ha många gäster men är man lite pysslig kan man ju göra personliga små saker till dukningen.

• Kireina

En frukt som ni knutit ett vackert band runt (man kan hänga fastplaceringskortetb i bandet).

• Kirsto

En fin påse frön
    En ask med te och kakor (eller bara det ena eller andra
    En CDskiva att bränna bröllopsfoton på (kan skickas till er)
    En penna med något kul skrivet på (typ reklampenna fast snygg/kul)
    En tvål (man kan gjuta egna med en text eller ett monogram i)

Nåt sånt kanske?

• lillamini

vi ska köpa små vaser som ser ut som små flsakor och hänga placeringskorten på en till varje och sedan får varje gäst ta med sin vas hem... de kommer vara fyllda med vin till förrätten.
    lite kul tycker jag

• Juliazzb25

Hej!

jag gjorde små presentaskar som jag la vid talriken för varje gäst. De blev väldigt uppskattade.

Vill du mera information och bilder hur jag gjorde så kan du maila mig på J_botic@hotmail.com så kan jag skicka bilder.

Häls

Svar på tråden Tips på gåva till gästerna?