• Sofiaa84

Tips på gåva till gästerna?

Jag letar lite efter tips på vad man kan ge gästerna för gåva vid dukningen.. Helst inte så dyrt.. Kom gärna med förslag!

• Svar på tråden Tips på gåva till gästerna?
  • 20080301

Jag har köpt massor med stenar av olika sorter, ska sätta mig ner och känna efter vem som ska få vilka stenar. Dom kommer att få flera st var men lite olika beroende på person

• Sofiaa84

"20080301": Vilken fin idé.. Jag har mina funderingar på vad jag ska ge,men som sagt, det känns så onödigt att ge bort presenter för massa pengar.. Hur många olika sorters stenar har du fått tag på då?

• 20080301

Jag minns inte, det finns en toppenaffär inne i sthlm som har sånt.Minns inte vad den heter men den ligger på kungsgatan, rså trött nu att jag inte orkar tänka efter heller =) Jag har valt av alla sorter. Det finns ju en hel hög stenar att välja mellan. Bergskristallen har jag mest av för det är en stark sten

Sofiaa84 skrev 2008-01-14 23:59:11 följande:
    "20080301": Vilken fin idé.. Jag har mina funderingar på vad jag ska ge,men som sagt, det känns så onödigt att ge bort presenter för massa pengar.. Hur många olika sorters stenar har du fått tag på då?
  • Tingeling83

20080301

Kommer du/ni skriva förklaringar på vad det är för stenar och vad dom har för betydelse med till gästerna också?

• 20080301

I de flesta affärer som har stenar så finns det små lappar med all info om stenen på. jag har sånna papper till alla så dom vet vad dom fått och varför. En av våra gäster har svår cancer hon kommer att få bergskristall och stenar som stärker henne,hon får även en liten brosch i form av isis som extra skydd mot hennes sjukdom

Tingeling83 skrev 2008-01-15 00:03:01 följande:
    20080301Kommer du/ni skriva förklaringar på vad det är för stenar och vad dom har för betydelse med till gästerna också?
  • MissieA

Vilka bra tips ni har, men en sak jag har tänkt på. Handlar ni allt efter osa eller hur gör ni?

• Sofiaa84

Öh just ja, bra fråga, det undrar jag med..? =)

• Cortado

Jag kommer göra små hjärtan själv i keramik och glaser så de blir röda, och sedan på baksidan fästa en magnet, så de får hem en liten hjärt-magnet att sätta på frysen.
    Tycker jämt att magneter är sådant som alltid kommer upp för det behövs allt, plus att man ser den ofta och då blir det kanske ett litet minne från bröllopet som kommer upp igen då.

• jennysnartfru

Har aldrig förstått mig på det där med små gåvor till gästerna.

• 20080301

Jag har köpt allt mitt men eftersom jag köpt som jag gjort spelar det ingen roll eg hur många som kommer. Men hade jag haft andra saker hade jag handlat efter osa

Svar på tråden Tips på gåva till gästerna?