Tips på gåva till gästerna?
Jag letar lite efter tips på vad man kan ge gästerna för gåva vid dukningen.. Helst inte så dyrt.. Kom gärna med förslag!
Jag letar lite efter tips på vad man kan ge gästerna för gåva vid dukningen.. Helst inte så dyrt.. Kom gärna med förslag!
Jag tänkte ha Geléhjärtan :) i frack o handväskor till mina gäster. Dessa paket blir även bordsplaceringar :)
Jag hitta dem på simsalabimwedding.
www.simsalabim-wedding.se
Där har de flera olika och inte så dyra :)
Fastna för dem just för att det var lite annorlunda :D
Vi har marint tema så vi tänkte ge dem "servettringen" som även är placeringskortet. Det är 2st flöten som sitter på varsinsida om en märlingstråd (från Lighthouse interiör) som vi virar runt linnéduken. Vi kommer att skriva deras namn på flötet...
RangaTanga,
Var kan man köpa M&Ms med sitt namn på? Det lät som en jättekul idé!
Hej Waersta!
Var hittade du den fina chokladen? Har du en länk?
tack på förehand! jättefina bilder har du förresten!
Vilken choklad tänker du på? *tankspridd*
Vi beställde härifrån.www.mymms.com/
Vi tog vita och röda med våra namn på ena och datumet på den andra. Man får ringa och beställa för det går inte att göra över nätet.
Vilken choklad tänker du på? *tankspridd*
Jag tänkte på hjärtan, men såg nu att länken fanns med i bilden!
Tack ändå! Ska kolla lite där!
Kollade in sidan där man beställer egna mm's.. Vilken rolig idé=)
NI kan maila mig så kan ni se vilka fina askar jag har gjort.
Häls Julia
J_botic@hotmail.com
Ingarö08: Hur mycket beställde ni per person? Jag har så svårt att föreställa mig hur mycket man använder till varje person. Det var ju en superkul idé, sådana vill jag ha! Tänkte ha små askar med ngt i som bordsplaceringskort. Räcker en 1/2 dl per person (det är ca 1,75 oz) om jag fattat rätt... Hur lång tid tog det att få dem? Vad fick du betala i frakt, vilken förpackning är billigast? Nu ansätter jag dig med frågor men det var en så gullig idé...
Först hade jag tänkt ha ca 4 hemgjorda chokladtryfflar/pers men jag vet i ärlighetens namn inte om det blir billigare...