• Nataluskan

Jobb

Vad jobbar du med/som?
    Kul och se lite vad det finns för olika yrken...

Och så funderar jag starkt på att byta, just nu är jag på ett halvstatligt ställe, arbetet i sig är väl helt ok men inte kontoret, för stor åldersskillnad och egoism, ja enkelt uttryckt så är stämmningen inte den bästa, man vet inte vem man kan lita på och det är ett litet kontor i en större organisation ...

• Svar på tråden Jobb
  • Zozo

Jag jobbar som eventmanager/konferensresearrangör, men i utlandet..

• Margaux1

Jag jobbar med vinimport(men inte till Sverige). Väldigt roligt och priviligierande att få lov att jobba med sitt intresse.

• Margaux1

Hej Zozo, det var länge sen.....

• Zozo

Hmmm.. har du bytt nick???
    är det dags nu da?

• Nataluskan

Låter super kul att jobba med vin.

• LOOM

Nataluskan: Att jobba som chefsassistent kan vara väldigt olika på olika arbetsplatser och företag men det jag gör är i princip att handlägga, förbereda och följa upp ärenden på uppdrag av chefen och att samordna och utveckla informationsflödet inom verksamheten.

• Nataluskan

Det låter kul, hoppas du trivs!

• BeachBride

Fritidsledare, I love it!

• s arah

hej Zozo! Såg att du jobbar som event manager. Håller själv på att utbilda mig till detta. Hur länge har du jobbat som det? Vad för typ av jobb har du haft/har du? och vad ligger en ungefärlig lön?

Min dröm är att jobba utomlands. finns mycket jobb där?

tack, hoppas du har tid och möjlighet att svara på mina frågor

• Jenniecarlsson

Jobbar på ett företag som hyr ute porslin och möbler till cateringfirmor privatpersoner osv.. både som odermottagare samt fakturaansvarig.

Svar på tråden Jobb