• Nataluskan

Jobb

Vad jobbar du med/som?
    Kul och se lite vad det finns för olika yrken...

Och så funderar jag starkt på att byta, just nu är jag på ett halvstatligt ställe, arbetet i sig är väl helt ok men inte kontoret, för stor åldersskillnad och egoism, ja enkelt uttryckt så är stämmningen inte den bästa, man vet inte vem man kan lita på och det är ett litet kontor i en större organisation ...

• Svar på tråden Jobb
  • wegi

lönerna är högre för nyexade efetrsom vi kan förhanlda om lönen då det är brist på oss...men som sagt inget lätt jobb med dagens barn och föräldrar..dessutom ser ju utbildningen annorlund aut nu än för några år sen

• ja2007

Jag jobbar som enhetschef för ett äldreboende.

• Lillac

Jag är hudterapeut (men jobbar inte för tillfället eftersom jag råkat flytta till ett land vars språk jag inte kan ännu).

• F l i c k a n

ja2007
    Hur mycket tjänar du om man får fråga?

Jag utbildar mig för tillfället till socionom och satsar väl i framtiden på enhetschef eller personalkonsulent..

• Nataluskan

Jag är akassehandläggare och tjänar 21 800kr.

• wegi

kan inte fler svara och berätta va dni jobbar med och hur mycket ni tjänar ..är ju kul tycker jag..

• jojjas

jag jobbar som transportledare. ligger på 26000.trivs jättebra med mitt jobb. många bollar i luften o många nya kontakter varje dag. ja ibland suger detta jobbet oxå men alla har såna dagar.

• mojja

Är undersköterska på ett äldreboende.

Svar på tråden Jobb