• Nataluskan

Jobb

Vad jobbar du med/som?
    Kul och se lite vad det finns för olika yrken...

Och så funderar jag starkt på att byta, just nu är jag på ett halvstatligt ställe, arbetet i sig är väl helt ok men inte kontoret, för stor åldersskillnad och egoism, ja enkelt uttryckt så är stämmningen inte den bästa, man vet inte vem man kan lita på och det är ett litet kontor i en större organisation ...

• Svar på tråden Jobb
  • Samarin

Jag är också läkarsekretare och söker jobb för brinnande livet! Blev arbetslös i somras från ett annat arbete jag hade (inte läkarsekr). Min utbildning tog ett år bara!

• EdLi

Jag jobbar som CNC-operatör på en stort industriföretag. Har nu en tjänst där jag jobbar 60% med maskinen och 40% som produktionstekniker med administrativa uppgifter. Antar att jag inte måste nämna att det är mansdominerat ;)

• lystroll

och jag säljer skor! *räcker upp handen* hehe

• wegi

intressant tåråd,,jag jobbar som förskollärare och trivs tyvärr inte...längtar efetr nytt jobb varje dag...men det jag är nyfiken på är ifall alla kunde berätt vad de tjänar på sina jobb också?? För om man söker nytt jobb elelr ny bransch spelar ju lönen en roll också!!
    jag tjänar 23 000/mån före skatt

• Lajsan
    wegi skrev 2007-11-20 18:52:57 följande:
    intressant tåråd,,jag jobbar som förskollärare och trivs tyvärr inte...längtar efetr nytt jobb varje dag...men det jag är nyfiken på är ifall alla kunde berätt vad de tjänar på sina jobb också?? För om man söker nytt jobb elelr ny bransch spelar ju lönen en roll också!!jag tjänar 23 000/mån före skatt
    Det tyckte jag var bra lön, trodde inte förskollärare hade så bra, har du många år på nacken? Tjänar själv 21500 som inköpsassistent.
  • janedoe

Svårt att inte avslöja för mycket.. Men.. Jag jobbar med kläder (sömnad, tryckeri, broderi) och i butik. Trivs massor! :D

• mysifer

jag håller på att utbilda mig till förskolelärare och känner för första gången att jag verkligen hittat rätt!

• wegi