• Nataluskan

Jobb

Vad jobbar du med/som?
    Kul och se lite vad det finns för olika yrken...

Och så funderar jag starkt på att byta, just nu är jag på ett halvstatligt ställe, arbetet i sig är väl helt ok men inte kontoret, för stor åldersskillnad och egoism, ja enkelt uttryckt så är stämmningen inte den bästa, man vet inte vem man kan lita på och det är ett litet kontor i en större organisation ...

• Svar på tråden Jobb
  • Nataluskan

Tooticki: Tack det låter iallafall kul, hihi kaffe intravenöst

Jag får helt enkelt ta tag i lite pluggande, svenskan har jag, men inte matten och inte engelskan.
    Därimot företagsekonomi B är det nåt som kan användas till nåt?
    Excel har jag också för jag har motsvarande datakörkort.

Berätta mer hur en dag ser ut vad gör man mer precist?

• jenba

jag jobbar som ekonom på ett it-företag med bara killar!!! 14 killar och så lilla jag..:)

• Nataluskan

Jenba det lät också kul
    Men du har hög utbildning för det, civilekonom eller dyl?

• stfa

Jag är sjuksköterska. Jobbar inom slutenvården. Ska vidareubilda mig inom intensivvård nästa höst. Älskar mitt jobb!

• snofsan

Jag jobbar inte just nu förrutom e lite "spring" vikarie som fritidsledare.. men ska nu till våren utbilda mej till undersköterska

• Äntligen är det min tur

Jag jobbar som fotograf. Bröllop ! (obs ej reklam) skolor o förskolor på hösten, barn, familj mm.
    Träffar mycket människor. Trivs jättebra. Lite tungt fysiskt bara ibland med alla tunga väskor.
    Även ubildad makeupartist. Men det har blivit lite dåligt med det sen dottern kom. Man e ju inte direkt i modesvängen fortfarande tyvärr!!

• jenba

nja jag har inte läst ekonomprogrammet men jag har läst sport management där det var inriktat på ekonomi. sen har jag jobbat med ekonomi i ett par år från och till. men jag jobbar lite med personalfrågor också, så det är inte bara ekonomi fast det är största delen i mitt yrke..

Nataluskan skrev 2007-11-15 10:22:24 följande: