• Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • TigerLinn

måste försöka sova lite nu.. förlåt men ajg finns här.. kommer in senare i dag..

tänker på dig..

å lycka till..
    kram

• MissLovely

Gör inget dumt snälla. Försök sova lite nu, vet att det är jobbigt.

Hoppas vi pratas vid imon.

Tack hoppas du får lite sömn du med.

• Thailand 08

Ni är ju helt underbara alla tjejer.nu är vi barnlediga tlls på söndag så jag ställer karl jäveln upp mot väggen imorn!
    Kaffe o 2 alvedon till frukost o sen börjar jag scanna av liite av minnet....vill han fortfarande att jag ska dra så får han skurborsten rätt upp i *ASG*
    Hörs imorn hur det gick...*fniss*

• Thailand 08

Känner jag karln rätt så "minns han inget" imorn....
    men JAG vet,har bevis av kloka tjejer

• Thailand 08

jippii får bo hos min tös!

• johansdotter

Måste juh bara kika in och höra hur det gått för dig...

• Thailand 08

Jag e kvar ,har försökt snacka men jag lipar bara.Fick dessutom meil o pris förslag från fotografen i thailand.1000:- 3 timmars fotning o 300 bilder på cd skiva: Kanon pris o SVENSK fotograf.Bara att avboka det oxå + restaurangen jag bokat 3 rätters middag + tårta.med finaste solnedgången på hela Koh Samui.Okej Han har betalat hela resan,men jag har planerat ALLT i minsta detalj och köpt massor med små saker jag hade tänkt ta med mej.Visst jag har suttit i jäkligt många timmar vid datorn,men hade jag nu fått chansen så hade han nog fattat i Thailand hur mycket jag fixat hemmifrån via mejl mm
    Ser knappt vad jag skriver för att tårarna rinner:
    JAG ÄLSKAR DEN DÄR FÖRBANNADE KARLSLOKEN! Och jag vill ha mitt bröllop som jag har slitit och planerat sen augusti-men allt känns ju helt kört :(

• johansdotter

Men snälla vän...ta det lugnt...
    Varför boka av allt innan ni ens pratat igenom det ordentligt???

• johansdotter

Det är juh inte så att det är för sent att boka av på måndag eller tisdag...

Är du hemma nu?
    Eller är du hos din dotter?

• Thailand 08

Hej gumman jag är hemma.har skrivit ut allt jag snackat om + foton med klänning o all annan planering.Ska lägga hela högen så han får läsa.Då kanske han fattar att jag inte chattar med andra killar utan att jag faktiskt har VÄNNER + att det tar tid o ett flertal meil för att få allt fixat. nu gällde det ju andra sidan jordklotet dessutom...

Svar på tråden Ledsen