Ledsen
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
måste försöka sova lite nu.. förlåt men ajg finns här.. kommer in senare i dag..
tänker på dig..
å lycka till..
kram
Gör inget dumt snälla. Försök sova lite nu, vet att det är jobbigt.
Hoppas vi pratas vid imon.
Tack hoppas du får lite sömn du med.
Ni är ju helt underbara alla tjejer.nu är vi barnlediga tlls på söndag så jag ställer karl jäveln upp mot väggen imorn!
Kaffe o 2 alvedon till frukost o sen börjar jag scanna av liite av minnet....vill han fortfarande att jag ska dra så får han skurborsten rätt upp i *ASG*
Hörs imorn hur det gick...*fniss*
Känner jag karln rätt så "minns han inget" imorn....
men JAG vet,har bevis av kloka tjejer
jippii får bo hos min tös!
Måste juh bara kika in och höra hur det gått för dig...
Jag e kvar ,har försökt snacka men jag lipar bara.Fick dessutom meil o pris förslag från fotografen i thailand.1000:- 3 timmars fotning o 300 bilder på cd skiva: Kanon pris o SVENSK fotograf.Bara att avboka det oxå + restaurangen jag bokat 3 rätters middag + tårta.med finaste solnedgången på hela Koh Samui.Okej Han har betalat hela resan,men jag har planerat ALLT i minsta detalj och köpt massor med små saker jag hade tänkt ta med mej.Visst jag har suttit i jäkligt många timmar vid datorn,men hade jag nu fått chansen så hade han nog fattat i Thailand hur mycket jag fixat hemmifrån via mejl mm
Ser knappt vad jag skriver för att tårarna rinner:
JAG ÄLSKAR DEN DÄR FÖRBANNADE KARLSLOKEN! Och jag vill ha mitt bröllop som jag har slitit och planerat sen augusti-men allt känns ju helt kört :(
Men snälla vän...ta det lugnt...
Varför boka av allt innan ni ens pratat igenom det ordentligt???
Det är juh inte så att det är för sent att boka av på måndag eller tisdag...
Är du hemma nu?
Eller är du hos din dotter?
Hej gumman jag är hemma.har skrivit ut allt jag snackat om + foton med klänning o all annan planering.Ska lägga hela högen så han får läsa.Då kanske han fattar att jag inte chattar med andra killar utan att jag faktiskt har VÄNNER + att det tar tid o ett flertal meil för att få allt fixat. nu gällde det ju andra sidan jordklotet dessutom...