• Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • Thailand 08

Jag älskar barn och har bla jobbat som kommunal dagmamma.
    har altid kommit bättre överens med tånåringar o 20 plusare än dom i min ålder... jag började at sätta ut allt jag köpt på tradera o då gick han o la sej...

• TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 00:11:07 följande:

Mina är 24,20 o 14 och hans 13 o 15Min fjortis bor här hela tiden,mina stora har samos o egna hus o hans 2 bor hos morsan i grann staden
    hue ofta är hans barn hos er??
  • johansdotter

Men vänta!

Vänta tills imorgonbitti och se vad han säger då...kan juh bara vara fylleilska också...så sälj inget än...

• Thailand 08

Varannan helg..dom säger inte ens hej utan bara klampar rätt in i rummet o där sitter dom vid datorerna förutom när det e mat

• johansdotter

Verkar juh lite överilat att gå från bröllop till att strax inna´n kasta ut bruden...
    Jag vet inte...men jag skulle vänta ett tag och se vad som händer innan jag tar något för givet....måste juh gå att resonera? :O

• Thailand 08

johansdotter: jag har redan satt ut 2 par skor ,servetterna mm
    Pratade med min 20 åriga tös nyss o hon tyckte jag klarar mej bättre utan karl.Hon hade räknat ut planerna ändå fast allt e / har varit så hemligt...men hon är ju blondin:) = SMART som mamma

• johansdotter

Men han har inget sagt om det innan?

• johansdotter

Jooo...ungar går det aldrig att dölja något för =)

• Thailand 08

Ja han sa ändå ikväll att jag är hans stora kärlekoch frågade hur vi gör med resan...jag var ju förbannad o sa att han kunde sälja den på blocket

• Thailand 08

heter Night-witch på tradera om nån vill handla billiga grejer*suck*

Svar på tråden Ledsen