Ledsen
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Jag älskar barn och har bla jobbat som kommunal dagmamma.
har altid kommit bättre överens med tånåringar o 20 plusare än dom i min ålder... jag började at sätta ut allt jag köpt på tradera o då gick han o la sej...
Thailand 08 skrev 2007-11-10 00:11:07 följande:
Men vänta!
Vänta tills imorgonbitti och se vad han säger då...kan juh bara vara fylleilska också...så sälj inget än...
Varannan helg..dom säger inte ens hej utan bara klampar rätt in i rummet o där sitter dom vid datorerna förutom när det e mat
Verkar juh lite överilat att gå från bröllop till att strax inna´n kasta ut bruden...
Jag vet inte...men jag skulle vänta ett tag och se vad som händer innan jag tar något för givet....måste juh gå att resonera? :O
johansdotter: jag har redan satt ut 2 par skor ,servetterna mm
Pratade med min 20 åriga tös nyss o hon tyckte jag klarar mej bättre utan karl.Hon hade räknat ut planerna ändå fast allt e / har varit så hemligt...men hon är ju blondin:) = SMART som mamma
Men han har inget sagt om det innan?
Jooo...ungar går det aldrig att dölja något för =)
Ja han sa ändå ikväll att jag är hans stora kärlekoch frågade hur vi gör med resan...jag var ju förbannad o sa att han kunde sälja den på blocket
heter Night-witch på tradera om nån vill handla billiga grejer*suck*