Ledsen
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Faktiskt har du ju hela BT att prata med och dryfta tankar och åsikter med. Kör på bara.
Jo det är ju tur det.Men det är inte så bra egentligen när allt är så hemligt,hade varit bra att kunna prata med nån närstående.
Jag lugnar väl ner mej så småningom.Vi blev så jäkla osams igår så jag har ingen lust med nåt jusst nu.Har ju lagt ner massor med tid och pengar på all planering i ca 3 månader nu och sen vet jag inte vad jag vill idag!
Men lägg planeringen på is några veckor då, det kan behövas ibland så det inte växer en över huvudet. Har du tid till det så glöm bort bröllopet ett tag.
Tack för tipset,ska försöka tänka på jul planeringen istället.men det är inte så lätt.Är skitdeppig idag.
Själförtroendet (det lilla jag har) fick sej en rejäl smäll igår
vad hände igår då?
Det var en "jobb grej",kände mej så himla värdelös :(
Tror att jag är extra känlsig oxå nu,när man har så mycket att tänka på...
Men låt inte jobb-grejen gå ut över din bröllopsplanering!
Du ska gifta dig med mannen i ditt liv- jobb kan man alltid hitta nytt!!
Ja det kanske man kan,men vi driver en firma ihop!!!
Men det är konstigt-Den man älskar mest är oxå lättast att såra mest!
En tanke... Jag vet inte om jag har förstått rätt... Men om du funderar på om du över huvud taget vill gifta dig med honom, är det inte bättre att skippa 8 febr för att funderar igenom vad du verkligen vill. Det är mycket jobb och planering med ett bröllop och det är inget kul att planera något som man ens en gång inte vet om man vill.
Hoppas att det ordnar sig. Det är inget roligt att vara osams...
Jo jag har lagt planeringen på is ettag.Men kan ju inte låta bli att vara på BT ändå...