• Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 00:43:19 följande:

Tigerlinn..har inte haft på mitt msn på flera månader menhörs på måndag om det skulle behövas. då är jag själv om jag nu bor kvar??men känner jag den karln rätt o han ser min häck imorn bitti så är nog allt fri o fröjd ;)får ta nåt nytt på mej av varoran jag fick i veckan,hjälper inte det så är det totalt kört!Känns lite bättre nu när jag fått tjöta lite med der tjejerHar faktiskt fått tillbaka humorn o slutat lipa:)
    bara att slänga iväg ett mail.. här på bt jag svara så snart jag kan å vill du ha min msn så så säg till :) ställer alltid upp :)
  • TigerLinn
    johansdotter skrev 2007-11-10 00:44:13 följande:
    Hahahaha...faktum är att jag har pluggat en del psykologi...;)Men om jag får säga det...så tycker jag det för det mesta handlar om sunt förnuft...Men skit i det nu ;)Jag kan nästan lova tt jag ska äta upp min tiara om han imorgon inte har ändrat uppfattning när han nyktrar till...Ta det bara lugnt och börja inte bråka på en gång...utan fråga bara lugnt om ni inte kan sätta er ner och bara prata lite.Viktigt är också att ni båda LYSSNAR vad den andra säger och verkligen försöker ta det lugnt.
    exakt som du säger och att BÅDA får prata till punkt..
    ett tips från mig är att inte anklaga honom eller barnen varken dina eller hans utan bara säga

jag upplever
    jag känner
    jag vill
    änvända bara saker i jag form istället för att

SÅ HÄR ÄR DET som många gör.. utan att ätnka på de för om du använder dig av hur du upplever och ser saker och hur du känner så kan han ALDRIG säg att du har fel om du uttrycker saker rätt.. :D ett tips bara
  • johansdotter

Nu vaknade min karlslok till...så måste gå och stoppa om honom lite ;)

Men Thailand 08 gumman...ta det lugnt och sov på saken så ska du se att du kommer få köpa nya underkläder igen. ;)

• TigerLinn

min gubbe sover å sover han ska jobba övertid i mgn.. sj e man uppe å hemma.. ska nog ta tag i mera jobb sökande i mgn.. men jag finns här..

vill du ventilera mera är jag kvar här ännui

• johansdotter
    TigerLinn skrev 2007-11-10 00:48:23 följande:
    exakt som du säger och att BÅDA får prata till punkt..ett tips från mig är att inte anklaga honom eller barnen varken dina eller hans utan bara sägajag uppleverjag känner jag villänvända bara saker i jag form istället för attSÅ HÄR ÄR DET som många gör.. utan att ätnka på de för om du använder dig av hur du upplever och ser saker och hur du känner så kan han ALDRIG säg att du har fel om du uttrycker saker rätt.. :D ett tips bara
    Precis Tiger...du e en klok kvinna du med =)
    Kan du måhända också vara psykolog?

Kram på er alla nu och sov så gott.
  • Thailand 08

Miss lovely: nu började jag gråta IGEN
    Jag vill ju ha mitt bröllop i thailand med allt jag köpt o planerat ,Kolla mitt galleri..
    tänk om man kunde skriva ut allt ni svarta ikväll o mina tankar o visa upp till "gubben" imorn?
    + allt jag fixat o grejat via tradera,e-butiker,skatteverkat,rådhuset o mail både till kina o thailand ,kläder,hotell retauranger,fotograf mm sen i augusti...han kanske tror att det bara är att åka ner o sen är allt bara fixat av sej självt?
    enda jag chattar med är er tjejer på BT ,min e-butik o tradera.
    + löne utbetalningar o faktureing,inköp mm i firmorna ( vi har varsin firma)

• TigerLinn

jobbigt gumman men du ska inte gråta vi finns här för dig.. du är värd allt i världen och lite till alla stjärnor i rymden allt :)

• Thailand 08

Jag har ju massor av underkläder i min butik så det är inget problem !!
    Måste bara få tillägga att det känns så himla skönt att ha er att "prata" med.Saken är den att jag flyttade 5-6 mil pga denna karln.från jobb och familj och alla kompisar.
    nu sitter jag helt ensam,inget jobb,sjukpensionär ( 40+) känner inte en människa i hela stan fast jag har bott här i 3 år.Min sysselsättning är min e-butik och gubbens firma ,som allt som alllt är totalt 50% och då sitter jag ändå ensam hemma...+ resterande 50 % i hushållsarbete-fast det räknas ju inte som jobb.....

• Thailand 08

Ni är så gulliga allihop! Kan ju inte hålla er vakna när ni har era goa o romantiska killar att ta hand om

• Thailand 08

men nu har jag funderat lite...om man skulle gå till gymmet nästa vecka o hitta en mellan 35-45 med läckra muskler??
    min gubbe slutade ju träna när vi blev ihop.och då började jag.
    3 dar i veckan...och det har gett resultat :)

Svar på tråden Ledsen