Ledsen
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Men gumman...ta det då lugnt...gå och slå på någonting eller städa...det brukar funka för mig när jag blir förbannad =)
Du ska se att om några dagar kommer ni skämta om det. =)
...och du...ta genast tebax sakerna innan det är försent. =)
Annars kommer du ångra dig.
Vad menar du ? johansdotter?
Allt går inte alltid på räls...(vet av egan erfarenhet) men om man älskar varandra...varför då bara ksata bort det för något gräl?
Det mesta går faktiskt att lösa....så länge det inte är misshandel av någon form.
Ta ner auktionerna tills du pratat med honom ordentligt i nyktert tillstånd....e så lätt att kläcka ur sig dumma saker i fyllan som man egentligen inte menar...och alla kan juh faktiskt ha en dålig dag då man bara vill spy på allt och alla...
Satans vad snabb du e med o skriva!!!
menar du med ungar så NEJ inte ett ord på 4 år
Jag är envis finne så jag tar inte tillbaka en enda auktion!!!
gjort e gjort...nån annan kan få glädje av grejorna.punkt -slut
håller med jonansdotter sälj inget ännu prata med honom och se vad det leder till.
barn kan vara hopplösa tyvärr men ibaldn får man försöka hitta kompromisser
Thailand 08 skrev 2007-11-10 00:27:38 följande:
Hahahaha!
Envisa finnjävlar (skämt)
Jag skulle definitivt kunna klassa in som en sådan med =))
Fråga min karl =)
Jag kan nästan lova dig att om han inte har sagt något tidigare och han ändå säger att du är hans livs kärlek....då finns det ändå något =)
Jag skulle föreslå att ni i lugn och ro sätter er ner och pratar igenom allt när ni e själva...brukar funka bäst då.
Annars kommer gärna andra in och har åsikter och "vill väl"
(E gammal datanörd...så skriver juh hyfsat fort ialla fall =) )
Han har aldrig slått mej.Däremot blev jag rejält misshandlad av mitt ex..träffade min nuvarande när jag o lillan fortfarande bodde på kvinnojouren..och nu rinner tårarna igen!!
all gammal skit kommer ju tillbaka i tankarna...är jag INGET värd???har käkat medicin i 4 år för att jag knappt kan gå till affären ensam.