• Thailand 08

Ledsen

Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....

• Svar på tråden Ledsen
  • Thailand 08

Lägga mej på soffan eller svälja stoltheten och krypa intill?????( har tatt på mej ringen igen....)

• MissLovely

Vad känner du själv????

Jag kan inte säga vad du ska göra, men jag hade svalt stoltheten. Men det är jag.

• TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 01:42:40 följande:

Lägga mej på soffan eller svälja stoltheten och krypa intill?????( har tatt på mej ringen igen....)
    gör som du känner? många gånger när vi bråkat här hemma har jag velat sova på soffan men min nacke pallar de inge pga en skada så jag får lägga mig i sängen... men gör som du vill..
  • Thailand 08

hans förra X va pillerist ,missbrukare av tabletter
    Och jag är tvärt emot.Hatar all medicin,men nu är jag tvungen att ta en sort för att kunna gå till kiosken för att ens kunna köpa mjölk eller ett frimärke.Måste jag jämföras med en tablett missbrukare som gör allt för att kunna sno ett recept??

• TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 01:58:57 följande:

hans förra X va pillerist ,missbrukare av tabletterOch jag är tvärt emot.Hatar all medicin,men nu är jag tvungen att ta en sort för att kunna gå till kiosken för att ens kunna köpa mjölk eller ett frimärke.Måste jag jämföras med en tablett missbrukare som gör allt för att kunna sno ett recept??
    självklart inte de ska du inte behöva göra...
    jag har en massa kropps kränopr nackskada m.m har massa piller jag borde äta men äter sällan coh förlite enligt läkaren men äter jag medicin 2-3 ggr om dagen mår jag dåligt för att jag gjort de..

du är värd att få vara glad och lycklig..
  • Thailand 08

kan ju inte slänga mej framför tåget...min lilla fyller år på söndag

• MissLovely

Det går verkligen inte att jämföra och borde inte göras.

Hoppas allt ordnar sig och att ni pratar ut imorgon. Men lyssna till ditt hjärta.

Hör av dig så vi får veta hur det går med dig och prata med oss när du känner att du behöver någon att prata med.

Ledsen men måste sova nu. Ska försöka komma in imon. Sov lite nu.

Tänker på dig.

• TigerLinn

Thailand 08 skrev 2007-11-10 02:01:06 följande:

tänkt på dig själv coh dottern först nu.. inga självmords tankar du har en säkerligen fin flicka.. :) plus några äldre barn.. du för förtjänar de bästa.. jag hoppas att de är den du valt att leva ditt liv med.. hoppas men är det itne så... då måste du komma på det själv

men prata med honom i morgon..

om jag hade varit du hade jag först beslutat vart du ska sova.. sängens soffa eller finns de andra alternatov i erat hem? gästrum?

sedan hade jag tagit en bra bok eller film slagit på den som kollade på den elelr läst till jag somnade kanske tagit nått gott att dricka till cola te eller nåt
  • MissLovely

Thailand 08 skrev 2007-11-10 02:01:06 följande:

Nej men vännen så kan du inte tänka. Du har mycket att leva för. Tänk bara på dina barn och vad lyckliga dom är med dig som mamma.
  • Thailand 08

Miss lovely
    sov sött o låt inte mina bekymmer störa dej o din karl

Svar på tråden Ledsen