Ledsen
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
Snart ställer jag in alltihopa! Så jobbigt när man inte har nån att prata med....
och nu e ungarna här o jag sitter själv vi datorn...
jag som hade bokat restaurang o fotograf idag...o nu e allt SLUT!!!!ha det bra o lycka till alla ni som har äkta kärlek kvar..jag tackar för mej o försvinner fårn BT
vad menar du?
har erat förhållande tagit slut??
hooppas du mrå bättre kram
Thailand 08 skrev 2007-11-09 23:31:21 följande:
Oj oj oj
Nu förstår jag verkligen ingenting. Vill du ventilera så gör gärna det med oss andra på BT, det verkar som att du vill men ändå inte.
Hoppas saker och ting ordnar sig för dig till slut i alla fall.
japp det tog slut ikväll.
Pga hans barn som kommer varannan helg o tydligen så går vi inte ihop...eller dom med min tös???dom hade visst inte pratat med varann sist dom va här,men jag tror inte det va så
Det måste ju ligga något mycket mer bakom det beslutet. Går det inte att lösa på något sätt alls då?
hur länge har ni varit ett par? hoppas verkligen att det löser sig för er..
Thailand 08 skrev 2007-11-09 23:56:41 följande:
Antagligen inte.han har dragit i sej en kvarting ikväll och då började han prata..jag skulle dra på engång,men nu har han somnat! Tack o lov ( fins inga problem med alkohol för övrigt o vi har varit ihop i 4 år)
Men hur som helst: ens eget kött och blod går väl i första hand, eller??? sen kommer sambons..
Mina är 24,20 o 14 och hans 13 o 15
Min fjortis bor här hela tiden,mina stora har samos o egna hus o hans 2 bor hos morsan i grann staden