Hej Nicofina!
Ja, jag märkte att den tråden försvann
Jag var inne där flera gånger men jag trodde den var "död".
Vi borde dra igång en glamour-tråd eller nåt. Inte för att mitt bröllop blir glamouröst alls men det är kul att läsa om. Och vi har en del kul saker inplanerade som vi kan dela med oss av.
Ja, Nicofina vi lägger båda mkt pengar på bröllopet och får det sponsrat av snälla pappor. Saken är att har man de pengarna tycker inte jag det är fel att unna sig nåt man verkligen drömt om! Hade det varit en stor uppoffring för pappa hade jag aldrig tagit emot pengarna men nu är det inte så. Då är det lika bra att njuta och vara glad ist!
Indiebrud: Japp vi betalar rubb som stubb för gästerna under de tre dagarna. Det blir boende, mat och transporter osv. Och lite presenter på rummet och barnpassning och annat. Det är just där kostnaderna uppstår och inte på fina exklusiva saker till oss. Vi är inte så mkt för slott och långa sittningar och limousiner och marängklänningar... Det vi prioriterat är att bjuda alla vi vill och ta notan åt dem ist så att ingen ska behöva oroa sig över kostnader i samband med vårat bröllop.
Anledningen att vi får så mkt för pengarna är att boendet är riktigt prisvärt! Det är fördelen med att ha bröllop mitt i skogen!
Nästan allt annat är också billigare än i Stockholm som catering, tårta, serveringspersonal osv. I love skogen!!