• lillaludde

billigaste och dyraste bröllopet??

JAg blev lite nyfiken på vem som har gift sig allra billigast och allra dyrast. Kanske nån gått till rådhuset, inte köpt nya kläder eller blommor. Och ni som har slagit på stort,vad slutade notan på? Berätta gärna lite vad som kostade!

• Svar på tråden billigaste och dyraste bröllopet??
  • Little Nikki

För ett tag sen fanns de en brud här som hette Amalia eller nåt sånt å hennes kostade tydligen en miljon! Vårt kostade 120 000:-

• Fröken Figo

mrs vanderkamp: finns det bilder nån stans på hennes fina blomsterarrangemang?

vad skönt att jag slipper ha det dyraste... kändes rätt jobbigt. I förhållande till 1 miljon lägger vi inte såååå mycket. Inte ens halva det! Känns bättre...

Det vore kul att se bilder från miljonbröllopet!

• hannis83

vårat bröllop går allt som allt (50 gäster, buffe och tårta, kläder och ringar, blommor, lokalhyra) på ca 15 000 - 20 000 kr, men då är vi i en "tråkig" bygdegård också

en sån summa kanske inte känns jättestor, men om man är student och har 7000 kr i månaden (som dessutom mest är lån), så känns det sjukt lyxigt! längtar så!

• snofsan

ja jag skulle med vilja se bilder ifrån deras bröllop det lät mycket romantiskt =)

• Ankan80

Vårt bröllop är budgeterat till ca 70tkr exkl. bröllopsresa.
    Blir nog ingen haha. Sparar för fullt. + lite sponsring från föräldrar.

• Lilla My

Vi hoppas på 10.000-15.000, 30-40 gäster, mer "kul" och "oss" än lyxigt eller måsten.
    Men visst hade det varit kul att ha 300 papp att bränna på ännu fler saker som är "kul" och "oss".

• AnnaPeter

Känns som om man använder pappas pengar så kan det kosta, låter nyrikt tycker jag.....

• Troll-P

Jag hade gärna varit nyrik!!! Hade vi inte behövt fundera på pengar misstänker jag att bröllopet snabbt hade landat på 2-300'000:-. Nu kostar det 80-90'000:- med ca 70 gäster.

• Daemia
    AnnaPeter skrev 2007-10-16 13:01:58 följande:
    Känns som om man använder pappas pengar så kan det kosta, låter nyrikt tycker jag.....
    Men vad spelar det för roll o vad har det med saken att göra!?

Asch, inte låta så avundsjuk. Det är väl urmysigt att höra om människor som har den möjligheten att få det där prinsessbröllopet om det är vad de tycker är viktigt?
    Jag har lagt mer än 300 000 på resor runt om i världen för att det är det jag uppskattar mest......o hade bröllopet varit viktigt för mig o jag hade haft den budgeten att röra mig med så hade det varit Go for launch!
Svar på tråden billigaste och dyraste bröllopet??