• snofsan

varför e de så svårt för män att vara romantiska??

ja just det varför ska de vara så svårt för män att vara romantiska egentligen...

kanske finns de nån romantisk karl där ute som planerar massa men ja tvivlar på att de e särskilt många...

ta min karl tex... förr förra julen fick jag pokermarker i julklapp...jippie.. ja spelar inte ens poker.. vilket han gör... å förra julen fick jag en brödrost.. *suck*

man skulle skicka honom på en romantik skola finns de ??

jag älskar min m2b men ibland vill ja bara ha en blomma elle nått.... fast å andra sidan har han kommit med hem med en cola (han vet att ja gillar det).. men oftast e de ja som får stå för romantiken här hemma...

Men då e frågan e de så att en kvinna har större förväntningar på romantik än en karl.... elle har ja enkelt läst för mycker harlequinn böcker..

• Svar på tråden varför e de så svårt för män att vara romantiska??
  • T kärlek J

Lugna er tjejer, snälla nån =)

Har inte läst hela tråden så jag vet inte om någon kille har svarat annars blir jag den första ;)
    Jag ser mig själv som duktigt romantisk för det ligger i mitt intresse att min flickvän ska må så bra som möjligt och veta att jag alltid tänker på henne. små lappar med något sött skrivet på, gulliga sms och mms, blommor då och då, frukost på sänge m.m, allt för att visa att jag älskar henne men jag har garanterat inte blivit lärd att vara romantisk utan det har alltid funnits hos mig.

Matlagning och alla hushållssyslor även att handla tycker jag båda ska dela på så när jag lagar mat åt båda kan jag inte kalla mig romantisk för det, det är ju en självklarhet..

Det enda tipset jag kan ge er som vill bli mer romantiskt uppvaktade är att om hintar inte fungerar så ta upp det med honom exakt vad ni tycker och tänker, jag som kille skulle bara uppskatta att ni sa vad ni vill, tycker och tänker. Vill ni något så säg det rakt ut till oss för vi lägger nästan aldrig märke till hintarna, vi vill men kan inte.

• snofsan
    Misery skrev 2007-10-19 10:08:03 följande:
    det är ju du som tjafsar?lämna mig ifred är du snäll.
    jaha så du ska få skriva exakt det du vll å sen så passar det inte att jag svara tillbaka å då vill du bli lämnad ifred...

men fine vill du bli lämnad i fred behöver du då inte svara på mina inlägg då kan juh du ta å trippa ur den här tråden om ja besvärar dej
  • Misery

men snälla männska du har ingensomhelst rätt att säga åt mig vilka trådar jag ska och inte ska skriva i.

du Kan svara på mina inlägg, men försök att skriva saker som tillför något till diskussionen istället för arga påhopp.

jag kommer inte svara på fler av dina inlägg i den här tråden sålänge du är otrevlig.

ha en fortsatt bra dag.

snofsan skrev 2007-10-19 10:14:09 följande:
    jaha så du ska få skriva exakt det du vll å sen så passar det inte att jag svara tillbaka å då vill du bli lämnad ifred...men fine vill du bli lämnad i fred behöver du då inte svara på mina inlägg då kan juh du ta å trippa ur den här tråden om ja besvärar dej
  • snofsan
    Misery skrev 2007-10-19 10:18:40 följande:
    men snälla männska du har ingensomhelst rätt att säga åt mig vilka trådar jag ska och inte ska skriva i.du Kan svara på mina inlägg, men försök att skriva saker som tillför något till diskussionen istället för arga påhopp.jag kommer inte svara på fler av dina inlägg i den här tråden sålänge du är otrevlig.ha en fortsatt bra dag.
    öhh har jag skrivit vilken tråd du frå skriva i å inte elle? nej de har jag inte jag skrev att det va inte den första som du tjafsar i...
  • Pumpkin
    Nu fortsätter vi diskutera på ett lugnt och sansat sätt, allas åsikter är lika välkomna så länge man inte hoppar på någon.

/Moderator
  • Misery

Tack så mycket ^_^

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-10-19 10:33:59 följande:

Nu fortsätter vi diskutera på ett lugnt och sansat sätt, allas åsikter är lika välkomna så länge man inte hoppar på någon./Moderator
  • Waersta

Ska genast ta mig ett snack med gubben! Tack för ditt svar i tråden!

T kärlek J skrev 2007-10-19 10:13:49 följande:

Lugna er tjejer, snälla nån =)Har inte läst hela tråden så jag vet inte om någon kille har svarat annars blir jag den första ;) Jag ser mig själv som duktigt romantisk för det ligger i mitt intresse att min flickvän ska må så bra som möjligt och veta att jag alltid tänker på henne. små lappar med något sött skrivet på, gulliga sms och mms, blommor då och då, frukost på sänge m.m, allt för att visa att jag älskar henne men jag har garanterat inte blivit lärd att vara romantisk utan det har alltid funnits hos mig.Matlagning och alla hushållssyslor även att handla tycker jag båda ska dela på så när jag lagar mat åt båda kan jag inte kalla mig romantisk för det, det är ju en självklarhet..Det enda tipset jag kan ge er som vill bli mer romantiskt uppvaktade är att om hintar inte fungerar så ta upp det med honom exakt vad ni tycker och tänker, jag som kille skulle bara uppskatta att ni sa vad ni vill, tycker och tänker. Vill ni något så säg det rakt ut till oss för vi lägger nästan aldrig märke till hintarna, vi vill men kan inte.
  • rosesarered

Skrev i tråden förut om att min sambo nog är romantisk...
    MEN kan uppleva att hans romantiska gester är något som fanns där mera i början av vårt förhållande. Som att skicka gulliga sms, ringa för att säga att han älskar mig, frukost på sängen osv. Känns som att det var något han gjorde mera när han/vi var nykära och hade varit ihop i några månader. Nuförtiden skickar han aldrig sms och motiveringen är att det är stressigt på jobbet. Hmm, kan ni också uppleva att romantiken försvunnit litegrann när man varit ihop i några år? Kanske naturligt att man i början anstränger sig extra mycket.

• Tooticki

Min blivande make skickar gulliga sms, lagar frukost på helgen så att jag får ligga kvar och dra mig, köper blommor mm. Häromdagen tag han med sig en hjärtformad kastanj som han hittat vid sommarstugan och gav till mig.

• Misery
    Tooticki skrev 2007-10-19 11:43:15 följande:
    Häromdagen tag han med sig en hjärtformad kastanj som han hittat vid sommarstugan och gav till mig.
    aw, sånt gillar jag bra mycket mer än "det här halsbandet var svindyrt så du måse ju förstå att jag tycker om dig" - presenter.
Svar på tråden varför e de så svårt för män att vara romantiska??